Gå til innhold

Underlivet mitt faller ut!?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har noe sykt rare følelser i underlivet om dagen, vært i ca 2 dager nå. 
Jeg har skikkelig nedpress og en rar følele, føles som hele underlivet mitt skal falle ut. Kjennes best når jeg ligger på ryggen og prøver og slappe av. Det er helt grusomt.. Er så skummelt. 
Jeg sliter veldig med hofter og rygg så kanskje det kan ha noe sammenheng? 
Eller er det rett og slett bare eggløsning smerter? Har regnet med frem til at jeg har eggløsning ca på denne tiden her.. Men har jo aldri følt det sånn her før! :( 

Noen som har opplevd det samme eller har noen fornuftige teorier? 
Skal bestille legetime i morgen om det ikke har gått over. 

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Etter at jeg gikk gjennom en abort (ufrivillig) i sommer, sa har jeg hatt samme følelsen rundt EL tiden, det er utrolig ekkelt, og kjennes nesten ut som nedpress :(

Anonymous poster hash: 51915...fa1

Skrevet

Etter at jeg gikk gjennom en abort (ufrivillig) i sommer, sa har jeg hatt samme følelsen rundt EL tiden, det er utrolig ekkelt, og kjennes nesten ut som nedpress :(

Huff :(  

Ja kanskje det bare er El. håper det. Men rart jeg plutselig begynner å kjenne det nå..

Hvor mange dager varer det på deg? 

Skrevet

Høres nesten ut som prolaps/fremfall av livmoren? Kan jo seff bare være EL, men jeg ville få det sjekket, bare for sikkerhets skyld.

Skrevet

Etter at jeg gikk gjennom en abort (ufrivillig) i sommer, sa har jeg hatt samme følelsen rundt EL tiden, det er utrolig ekkelt, og kjennes nesten ut som nedpress :(Anonymous poster hash: 51915...fa1

Ja kanskje det bare er El. håper det. Men rart jeg plutselig begynner å kjenne det nå..

det varer vel bare i ett par dager tror jeg! Nå venter jeg EL igjen Ila uken, så da skal jeg kjenne etter om det samme skjer igjen! Men jeg fungerer helt normalt altså, bare litt ubehagelig! Kjenner ikke det på samme måte som deg!

Skrevet

Høres nesten ut som prolaps/fremfall av livmoren? Kan jo seff bare være EL, men jeg ville få det sjekket, bare for sikkerhets skyld.

Oi, det hørtes skummelt ut :o Er det farlig å gå med det lenge da? 

Skrevet

Etter at jeg gikk gjennom en abort (ufrivillig) i sommer, sa har jeg hatt samme følelsen rundt EL tiden, det er utrolig ekkelt, og kjennes nesten ut som nedpress :(Anonymous poster hash: 51915...fa1

det varer vel bare i ett par dager tror jeg! Nå venter jeg EL igjen Ila uken, så da skal jeg kjenne etter om det samme skjer igjen! Men jeg fungerer helt normalt altså, bare litt ubehagelig! Kjenner ikke det på samme måte som deg!

åja. Takk :) Dette er tredje dagen hos meg, og jeg syntes det blir litt verre for hver dag. Men det kan jo være fordi jeg blir mer og mer redd da. 

Skrevet

Oi, det hørtes skummelt ut :o Er det farlig å gå med det lenge da?

Ikke farlig men gå til lege ;)

Anonymous poster hash: 76527...c43

Skrevet

Så det kan ikke bli farlig viss jeg har gått sånn lenge heller? Har googlet det nå og det høres veldig ut som det er sånn prolaps jeg har! Det står at hele livmoren kan komme ut av skjeden. Det høres jo helt grusomt ut! :o Tror jeg får komme meg til legen fort som mulig :P 

Skrevet

Så det kan ikke bli farlig viss jeg har gått sånn lenge heller? Har googlet det nå og det høres veldig ut som det er sånn prolaps jeg har! Det står at hele livmoren kan komme ut av skjeden. Det høres jo helt grusomt ut! :o Tror jeg får komme meg til legen fort som mulig :P

Jeg hadde noe framfall av noe etter fødsel, det rettet seg etter en stund. Men jeg kjente det, fikk litt panikk.

Så kle av deg og stikk et par fingre opp å kjenn etter. Jeg møtte på noe like innenfor åpningen :P

Skrevet

Jeg har gjort det, og da kjente jeg liksom at det var noe som hang litt 

Jeg hadde noe framfall av noe etter fødsel, det rettet seg etter en stund. Men jeg kjente det, fikk litt panikk.
Så kle av deg og stikk et par fingre opp å kjenn etter. Jeg møtte på noe like innenfor åpningen :P

Det kjentes ganske normalt ut nå tror jeg. Vet egentlig ikke helt hva jeg skal kjenne etter :P Hva gjorde du for å bli kvitt denne fremfallen da? 
Rart det skal få det nå, er jo 5 år siden sist jeg fødte. 

Skrevet

Noen som vet hvor langt et sånn livmorprolaps kan gå? sitter bare her nå og er redd for at hele greie bare skal dette ut jo.. :P 

Skrevet

Noen som vet hvor langt et sånn livmorprolaps kan gå? sitter bare her nå og er redd for at hele greie bare skal dette ut jo.. :P

Det finnes ulike former for genital prolaps, f eks livmor (uterusprolaps), fremre skjedevegg (cystocele) eller bakre skjedevegg (rektocele). Prolapsen kan være alt fra knapt merkbart, helt til at store deler kommer ut gjennom skjeden. Uansett så kan dette fikses enkelt i narkose på et dagkirurgisk senter ved at en gynekolog gjør en vaginalplastikk. Gå til fastlegen i morgen du, og så blir du henvist til gynekolog ved sykehuset ditt dersom det er snakk om prolaps. Det er ikke farlig, men det er naturligvis svært ubehagelig for kvinnen.

Anonymous poster hash: 6d573...1fe

Skrevet

Oi, det hørtes ikke så behagelig ut! :o håper ikke det skjer med meg da! 

ja nå får jeg bare holde ut til legen åpner imorgen, håpe det ikke kommer noe ut i mellomtiden :P 
Takk for svar :) 

Skrevet

Var heldigvis bare livmorbetennelse! :) 
Men jeg syntes det er rart at jeg skal ha sånn nedpressfølelse av det? 

Noen som har noe erfaring med livmorbetennelse? 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...