Gå til innhold

Nå er det jul igjen :)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvertfall på IKEA :)

Og på Sørlandet har julebrusen funnet sin plass i hyllene, hurra :)

Anonymous poster hash: 888b2...5c0

Videoannonse
Annonse
Skrevet

September er den fineste måneden. Litt sommer igjen og likevel jul - HURRA!   :bolledeig:

Skrevet

Djeeezes....

Jeg vurderte å stikke innom Ikea en dag, man da skal jeg heller holde meg unna - på trass!

Jeg mener det er hysteri og kald kynisme av butikker å starte å selge julevarer tre måneder (!) før jul.

Fra midten av november er greit. Ikke en fjerdedel av året!

Anonymous poster hash: 61e66...a5e
Skrevet

Julebrev kom da for lengst i butikkene!

Skrevet

Huff, og jeg som syntes det var drøyt da julevarene kom i oktober. Ikke rart man rekker å bli møkke lei alt som heter jul i god tid før advent. 

Kommer til å styre unna alt som heter noe med "jul" fram til 1. desember, det blir min stille protest mot at handelsstanden krever at vi skal starte innspurten til tidenes kjøpefest fire måneder før den store dagen. Det eneste unntaket, muligens, blir en juleribbe som ligger i fryseren fra i fjor, som jeg tenkte å steke en søndag i nær framtid. 

Skrevet

Huff, og jeg som syntes det var drøyt da julevarene kom i oktober. Ikke rart man rekker å bli møkke lei alt som heter jul i god tid før advent. 

Kommer til å styre unna alt som heter noe med "jul" fram til 1. desember, det blir min stille protest mot at handelsstanden krever at vi skal starte innspurten til tidenes kjøpefest fire måneder før den store dagen. Det eneste unntaket, muligens, blir en juleribbe som ligger i fryseren fra i fjor, som jeg tenkte å steke en søndag i nær framtid. 

Jeg boikotter også alt av "jul" før desember.

Anonymous poster hash: 61e66...a5e

Skrevet

Jul er koselig, men ventetiden blir så lang når man begynner å glede seg for tidlig. Synes jeg har ventet lenge allerede. :P

Anonymous poster hash: 9e458...958
Skrevet

Jippi🎄🎅🎁

Håper å få tak i julebrus til fredagskosen😁

Anonymous poster hash: 1445c...454

Skrevet

Jeg EEEEELSKER  jul , men hater at butikkene setter frem julevarene sine allerede nå i September.

Her boikottes alt som har "jul" i produktnavnet sitt frem til slutten av November- min stille protest mot det jeg kaller å ødelegge julens magi. ;)

Umtakene er julemagasinene, men det er fordi jeg ønsker å lage noe av DIY ideene inni der, og da trenger man litt tid på seg.

Skrevet

Nå er det oktober denne uken, og jeg syns det er flott at det går an å få tak juleting nå. Jeg hater å måtte handle juleting i desember, da vil jeg bake og pakke gaver, vaske og være led familie :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...