Gå til innhold

Tok ikke betalt for den ene varen..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Skulle kjøpe gave til min kjære. Den ene gaven slo han i kassen ikke inn. Kostet vel ca 130,-

Merket det ikke før nå, da jeg så på kvitteringen.

Jeg kommer selvfølgelig til å reise tilbake å betale for meg.

Hva hadde dere gjort?

Anonymous poster hash: 54adc...5cb

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hadde jeg nok ikke giddet...

Anonymous poster hash: abc7b...f7c

Skrevet

Hvis gubben vil bytte denne gaven så får han ikke byttet da du ikke har kvittering på at det er betalt, det er det eneste!

Anonymous poster hash: 85cd8...f18

Skrevet

Hadde reist tilbake ja, med mindre det var flere timers reisevei. Da ville jeg ha sendt en mail og forklart saken. 

Har en tvangsgreie med det der. Klarer ikke å ikke gjøre opp for meg eller å være uærlig i forbindelse med kjøp og salg. Har reist tilbake til flere butikker og restauranter for å ordne opp i noe som ble feil, og tanken på at jeg ikke skal gjøre det gjør meg nesten dårlig. Tror ikke jeg hadde klart å handle i den butikken ved en senere anledning. 

Anonymous poster hash: 47d4d...07e
Skrevet

Hadde jeg nok ikke giddet...

Anonymous poster hash: abc7b...f7c

Du hadde ikke gitt en "stjålet" gave til mannen din ??

Skrevet

Hadde dratt tilbake hvis det ikke var langt, da hadde jeg ringt. Liker å ha ren karma :)

Anonymous poster hash: 245e3...f03

Skrevet

Kommer litt an på. Jeg hadde ikke brukt mye tid på å reise tilbake for å betale, men om jeg var like rundt hjørnet, hadde jeg vurdert det (og kanskje ikke gjort det da heller, for så sleip er jeg).

Anonymous poster hash: a4bc2...07c
Skrevet

Hadde tenkt at de gjorde feilen, og: pytt pytt! Du handlet i god tro. Hadde ikke giddi å brukt tid på å dra tilbake fordi de gjorde en feil. Sleip kanskje, men hvertfall ærlig!

Skrevet

Hadde reist tilbake å betalt. Han i kassa blir nok veldig glad iallefall..

Anonymous poster hash: a32ca...27a

Skrevet

Hadde kastet kvitteringen og latt som jeg ikke så det.

Anonymous poster hash: 68717...3bb
Skrevet

Hadde dratt tilbake og betalt😃 kjipt for den som får minus i kassen sin, selv om feilen lå hos vedkommende. Er lett å gjøre en feil hvis det er mange kunder i butikken😃

Skrevet

Jeg hadde sagt fra. Det er et latterlig beløp å ha på samvittigheten og jeg vet det hadde plaget meg.

Skrevet

Jeg hadde ikke gjort noe mer med det. Du handlet i god tro, så hvorfor skal du bruke tid og penger på at den i kassa ikke gjorde jobben sin.

Anonymous poster hash: 16e01...e65
Gjest Julia1984
Skrevet

Jeg hadde ikke giddet. Sånn er det med den saken. Og selv om mange bedyrer hellig at de hadde løpt tilbake til butikken tviler jeg sterkt på det gjelder majoriteten

Skrevet

Haha. Nok en gang sitter folk og juger anonymt her på BIM.

Så utrolig mange skinnhellige folk asså.

Anonymous poster hash: abe93...188

Skrevet

Hadde det vært en liten butikk med liten omsetning, så hadde jeg gått tilbake.

Men hadde det vært hos en stor kjede ala xxl el, så hadde jeg nok ikke gjort noe med det. Ikke så lenge summen var såpass lav.

Anonymous poster hash: b2a73...127

Skrevet

Hehe- mange hellige her😉

Hadde nok ikke reist tilbake. Rett og slett fordi jeg ikke hadde orket- såfremt ikke butikken var i nabobygget😉

Anonymous poster hash: a827f...e5d

Skrevet

Hadde jeg oppdaget det der og da så hadde jeg sagt fra, men hadde nok ikke dratt tilbake, nei... Med mindre det er en butikk hvor jeg handler ofte og jeg kunne gjort opp neste gang jeg var der.

Anonymous poster hash: 7220f...f44
Skrevet

Hadde jeg oppdaget det i butikken, vile jeg sagt ifra. Men hvis jeg hadde oppdaget det hjemme, ville jeg bare latt det være. 

Anonymous poster hash: 34d73...e32
Skrevet

Da hadde jeg blitt fornøyd med å ha spart de pengene. Hadde ikke gått tilbake, og hadde ikke hatt dårlig samvittighet for å ikke gjøre det.

Anonymous poster hash: a1d0f...df2

Skrevet

Hadde ikke dratt tilbake om jeg oppdaget det hjemme.

Anonymous poster hash: 0a2dc...bfc

Skrevet

Hadde ikke brukt mye av min tid for å dra tilbake pga en feil de hadde gjort. Da måtte de i tilfelle ha kommet hjem til meg for å hente pengene og det tviler jeg på at de hadde gjort.

Skrevet

Er det bare meg som føler jeg gjør et kupp når noe ikke blir slått inn i kassen?

Jeg står og tripper og håper at de ikke oppdager det før jeg er ute av butikken! Et aldri så lite kick:)

Anonymous poster hash: 9da9f...211

Skrevet

Jeg drar tilbake. Har faktisk gjort det flere ganger.

Skrevet

Føler ikke jeg gjør et kupp nei.

hi

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...