Anonym bruker Skrevet 30. september 2014 #1 Skrevet 30. september 2014 Det er veldig forskjellig når klokken hun får mat siden hun står opp til forskjellig tid hver dag. Frokost-en posjon grøt og vann. Litt mme hvis hun spiser lite grøt Lunsj-så mye hun orker av en banen+mme Middag/kvelds-En posjon grøt og fruktmos (hun blir trøtt så tidlig så får grøt i 16.30 tiden Mme før hun sovner. Mme og fruktmos ved behov til mellommåltid. Jeg syns det er så vanskelig å få til en rutine, men det kommer vel når hun blir litt mer vant til fast føde? Anonymous poster hash: ea3dd...aaf
Anonym bruker Skrevet 30. september 2014 #2 Skrevet 30. september 2014 Syns det er alt for mye mat og for lite melk.... det er jo smaksprøver man skal innføre, en teskje om gangen og sånn. Anonymous poster hash: 12852...980
Anonym bruker Skrevet 30. september 2014 #3 Skrevet 30. september 2014 Mye frukt, ville begynt å introdusere grønnsaker også. Anonymous poster hash: e8061...442
Anonym bruker Skrevet 30. september 2014 #4 Skrevet 30. september 2014 Det er veldig forskjellig når klokken hun får mat siden hun står opp til forskjellig tid hver dag. Frokost-en posjon grøt og vann. Litt mme hvis hun spiser lite grøt Lunsj-så mye hun orker av en banen+mme Middag/kvelds-En posjon grøt og fruktmos (hun blir trøtt så tidlig så får grøt i 16.30 tiden Mme før hun sovner. Mme og fruktmos ved behov til mellommåltid. Jeg syns det er så vanskelig å få til en rutine, men det kommer vel når hun blir litt mer vant til fast føde? Anonymous poster hash: ea3dd...aaf min på 6 mnd får; - En porsj. grøt og et halvt beger fruktmos til frokost. Flaske før første lur (ca 120 ml) Flaske senere, ca ved lunsj tid, 12-13 tiden. Da også 120 ml. Et halvt middagsglass + litt fruktmos til middag, litt vann. Flaske igjen før ettermiddagslur. En porsj grøt til kvelds + litt pære/banan youghurt fra nestle. Flaske før senga. Amme på natta. Hun er 6 mnd om en uke. Anonymous poster hash: bfde3...214
Anonym bruker Skrevet 30. september 2014 #5 Skrevet 30. september 2014 Gutten min på litt over 6mnd: Får pupp 05-06tiasover til ca.08.00 Spiser litt smuler\brødskive når jeg spiser frokost. Pupp rett etter på. Sover i ca 10-11 Tia. Når jeg spiser lunsj får han litt frukt,noen skjeer. Så ammer igjen etter på. Får smake grønnsaker når vi spiser middag i 16-17 tia. Kun noen skjeer. 1dl grøt til kvelds og pupp. Får pupp når jeg legg me i 11-12 Tia. Og av og til en gang til før i 5-6 tia.. Trur han kanskje treng mere mat for å sove natta igjennom.. Men er usikker. Anonymous poster hash: 95716...641
Anonym bruker Skrevet 30. september 2014 #6 Skrevet 30. september 2014 Alt for mye frukt og lite grønnsaker. Ellers synes jeg du gir for mye mat og for lite mme rett og slett. Anonymous poster hash: e4942...657
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå