Dagfrid Skrevet 30. september 2014 #1 Skrevet 30. september 2014 Min 4 mnd gamle gutt var til kiropraktor i dag. Han fant noe nederst i ryggsøyla som han knakk på plass. Han snakka noe om at det ble mindre gulping. Kan det og ha noe å si for at han blir sterkere og mer utholdende i mageleie eller måtte låsningen ha vært lengre oppe da?
Lille krøll Skrevet 30. september 2014 #2 Skrevet 30. september 2014 Det skjer bok ikke over natten men det kan bli behageligere for han å ligger der slik at han holder ut lengre. Om du skal ligge på magen så bruker du nedre delen av ryggen til å løfte beina slik at du balanserer overkroppen. Uten å løfte beina orker så små ikke så holde overkroppen oppe. Og enda du ikke ser at han løfter beina så er spenningen i muskulaturen der for å støtte. Jeg ser for meg at det kan hjelpe på ev smerter som igjen gir han evnen til å ligge lengre på mage.
Anonym bruker Skrevet 30. september 2014 #3 Skrevet 30. september 2014 Låsninger som blir justert kan gjøre at man får mer kraft og kontakt med muskulaturen umiddelbart, så det du opplever kan absolutt være tilfelle, HI. Ellers er jeg enig i det Lille Krøll skriver også, men man kan altså kjenne betydelig bedret kraft etter justering av låsning. Det er ikke det at musklene er blitt sterker, men at man nevrologisk får bedre kontakt og dermed greier å utnytte den kraften man med låsning ikke greide å nytte seg av fullt ut. Anonymous poster hash: f50d6...63b
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå