Gå til innhold

Boxer under bomullsstilongs?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Bruker bomullstilongs i overgangsperioden på guttungen.

Bruker boxer under. Tenker det er greit forå slippe å skifte stilongs hver dag.

Da jeg var mindre husker jeg at stilongsen da ble kaldt "lange underbukser".

Mamma sier at broren min ikke brukte truse under da han var liten. Bortimot 35 år siden da :-P

Bruker dere truse/bokser under bomullsstilongssen

Anonymous poster hash: 03aee...93f
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Atte hæ? Droppe truse/boxer bare fordi man har longs på? Ikke praktisert her iallefall. En longs kan jo vare i flere dager, det kan ikke undertøy. I min verden, that is. 

Skrevet

Stillongsen erstatter ikke boxer'n, nei! Æsj, så ekkelt, å gå uten undertøy. Gubben gjør det vinterstid når han trener på ski, men den longsen går jo uansett rett til vask.

Anonymous poster hash: 00786...c69

Skrevet

Langunderbukser var vanleg på den tida ein skifta underbukse når den var utslitt. No, med andre hygienerutiner, tenker eg at korte underbukse og longs utanpå ei eit bedre alternativ. I alle fall om du ikkje har lyst å doble klesvasken.

På skikkelig kalde dagar ser eg poenget med å droppe bomullstruse under ulltøyet om ein ikkje har ulltruser, for å unngå å fryse av seg rumpa om ein blir svett. Men ellers ikkje.

Skrevet

Atte hæ? Droppe truse/boxer bare fordi man har longs på? Ikke praktisert her iallefall. En longs kan jo vare i flere dager, det kan ikke undertøy. I min verden, that is. 

Ja det er slik jeg tenker også. Med å bruke boxer under, slipper man å bytte stilongs hver dag. Bytter da bare boxer.

Men husker da min bror var liten så var det til og med gylf i stilongsen..... Så den skulle vel da fungere som truse (derav navnet lange underbukser)

HI

Skrevet

Stillongsen erstatter ikke boxer'n, nei! Æsj, så ekkelt, å gå uten undertøy. Gubben gjør det vinterstid når han trener på ski, men den longsen går jo uansett rett til vask.

Husk at for 35 år siden som jeg snakker om så var stilongsen regnet som et undertøy, derav navnet (lang underbukse)

Spørsmålet mitt var om andre gjorde som meg og hadde boxer under. Eller om de skiftet stilongs hver dag.

HI

Skrevet

Husk at for 35 år siden som jeg snakker om så var stilongsen regnet som et undertøy, derav navnet (lang underbukse)

Spørsmålet mitt var om andre gjorde som meg og hadde boxer under. Eller om de skiftet stilongs hver dag.

HI

Ser dette bel feil formulert.

Skulle vært mer;  Spørsmålet mitt var om andre gjør som meg og har boxer under? Eller om de skifter stilongs på barna hver dag?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...