Gå til innhold

Svakere test i dag enn i går :(

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg tok en test i går 10 dager etter eggløsning, den var svakt positiv. Tok en ny i dag, den var enda svakere, nesten usynlig. Begge er tatt med billig-tester og begge med morgen urin. Er det likevel håp, eller betyr dette at jeg mister?

Noen som vet? 

Anonymous poster hash: e4e2d...a47
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Dette er jo grunnen til at man ikke skal teste før ETTER at mensen skulle kommet. De aller fleste kvinner opplever flere ganger i livet at et befruktet egg ikke fester seg, og det er gjerne fordi egget er skadet. Man "mister" ikke, det ble rett og slett ikke noe foster ut av det egget, det festet seg aldri.

Egg kan bli befruktet i egglederen på vei ned i livmoren, men så viser det seg at dette egget eller denne sædceller aldri vil kunne bli et barn og mensen kommer som vanlig. Det er ikke å miste et barn, det er å ikke bli gravid den måneden.

Anonymous poster hash: 218e4...38a
Skrevet

Som hun over sa. Du har ikke blitt gravid en gang, så ro ned litt a.

Anonymous poster hash: 6a4d0...3c7
Skrevet

Ok, beklager at jeg sa mister. Mener at det ikke går mot graviditet likevel....Hcg er jo et hormon som produseres når egget fester seg, så det at jeg har fått positiv test er jo et godt tegn.

Men, det jeg lurer på er om en svakere test neste dag har noen betyding?

Anonymous poster hash: e4e2d...a47
Skrevet

Sist jeg hadde en svakere test dagen etter, endte i en tidlig spontanabort. Jeg testet etter ikm.

Anonymous poster hash: 88d48...66f

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...