Anonym bruker Skrevet 30. september 2014 #1 Skrevet 30. september 2014 De siste dagene har jeg sett vognene i bhg (i allefall 2-3 av dem) ha vognpose oppi seg,sånn tykk fra voksi/easygrow osv (har en slik selv, vet at den er veldig tykk og varm). Min unge derimot har et tynt ullteppe og et fleeceteppe. Jeg skjønner ikke at nen unger orker å sove i en tykk dunvingerpose når det er 10-15 varmegrader ute! Det må virkelig være noen ekstreme frysepinner? Anonymous poster hash: 3df93...738
Anonym bruker Skrevet 30. september 2014 #2 Skrevet 30. september 2014 Vi fikk beskjed om å ta med posen forrige uke, men det har jeg ikke gjort. Mine har en tynn sommerpose i vogna og ekstra ullpledd hvis det trengs. Det var 16-19 gr her i går. Anonymous poster hash: 842aa...8ad
Anonym bruker Skrevet 30. september 2014 #3 Skrevet 30. september 2014 Det er kaldt i skyggen her, så junior har ligget i posen i helga, men da har han kun vanlig innetøy og tynn lue på seg. I bhg har han lammeskinn og dyne. Tar nok pose bort i bhg snart. Anonymous poster hash: 78298...94c
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå