Anonym bruker Skrevet 30. september 2014 #1 Skrevet 30. september 2014 For noen uker siden fikk jeg brev fra kreftregisteteret om at prøvene jeg hadde tatt for ett år siden viste celleforandring. Skulle egentlig vært til ny kontroll og prøver men legen min har glemt å kalle meg inn. (!) Lang historie kort; jeg venter på svar fra nye prøver men jeg er i så dårlig form! Sliter med at jeg blør lett fra underlivet, dårlig form, alltid trett osv. Jeg ser helt dratt ut i ansiktet. Blek og dvask. Jeg trener ute annenhver dag men blir ikke noe bedre form. Fikk barn for 8 mnd siden og fikk satt inn spiral etter det. Trodde det var pga det at jeg blødde og hadde vondt. Nå tør jeg ikke si noe til lege. Tenk om jeg får bekreftet mine mistanker. Jeg har tre barn. Jeg er livende redd. ((( Anonymous poster hash: ceb14...9e5
Anonym bruker Skrevet 30. september 2014 #2 Skrevet 30. september 2014 Skjønner at du er livredd! Men kreft er ikke ensbetydende med døden. Hvis du har kreft, så er ikke livet slutt. Det blir annerledes og tøffere, men det er ikke slutt. Du må mobilisere kreftene dine, kalle inn forsterkninger og kjempe!!! Anonymous poster hash: b708c...645
Anonym bruker Skrevet 30. september 2014 #3 Skrevet 30. september 2014 Signerer denne. Livet er ikke over nødvendigvis. Ta opp kampen i såfall. Er midt i kampen selv pga barnet mitt. Og kampen er selvfølgelig helt jævlig men, Vi går for seier selvfølgelig! Anonymous poster hash: ec78a...b84
Gemini77 Skrevet 30. september 2014 #4 Skrevet 30. september 2014 Det tar som regel 10-15 år å utvikle kreft fra celleforandringer så hvis det kun er et år siden du hadde tidligere celleforandringer (ASCUS?) så er det veldig liten sannsynlighet for kreft. Blødninger fra underlivet kan være forårsaket av celleforandringer vel å merke så vil tro du fortsatt har det.
amandine Skrevet 30. september 2014 #5 Skrevet 30. september 2014 Kjære deg, HI! Uansett hvordan du vrir og vender på det, ingenting blir bedre av at du venter. Redselen din blir ikke bedre, og skulle det være noe galt blir det ikke borte av seg selv. Jeg vet inderlig godt hvordan det er å gå rundt og vente på at ting plutselig skulle være borte en dag, for min del var den strutsementaliteten min nesten nok til at jeg ikke overlevde alvorlig sykdom. Jeg håper du finner ro og krefter raskt til å kontakte lege og komme deg videre med dette, ikke sløs bort dagene med å grue deg. Jeg heier på deg, lykke til!
Anonym bruker Skrevet 30. september 2014 #6 Skrevet 30. september 2014 Åå kjære deg.. jeg tenker det beste du kan gjøre nå er å finne ut av om det er sant...bekrefte eller avkrefte. Ta det der i fra. Prøv å ikke få katastrofe tanker med en gang, det er slettes ikke sikkert det er kreft. Livmorhals kreft bruker lang tid på å utvikle seg. Jeg tipper om du faktisk har kreft så blir du frisk igjen av det.. spres ikke så fort... ønsker deg masse lykke til <3 Anonymous poster hash: 65e1c...69e
Anonym bruker Skrevet 30. september 2014 #7 Skrevet 30. september 2014 Signerer denne. Livet er ikke over nødvendigvis. Ta opp kampen i såfall. Er midt i kampen selv pga barnet mitt. Og kampen er selvfølgelig helt jævlig men, Vi går for seier selvfølgelig! Anonymous poster hash: ec78a...b84 Det er jeg også, for andre gang.. 😔 Men vi kjemper, og forhåpentligvis går det bra! Heia oss! 👍 HI, hvis det skulle være det verste, at det er kreft, er det faktisk sånn at flertallet av de som får kreft, overlever! Forhåpentligvis gjelder ikke dette deg, men mulighetene er uansett gode! Men både for din sjelefred og for helsen din, må du sjekke dette ut nå, det blir ikke bedre av å vente. Lykke til! Anonymous poster hash: 4dcf9...a22
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå