Anonym bruker Skrevet 30. september 2014 #1 Skrevet 30. september 2014 Støtt og stadig leser man om kvinners dårlige sexlyst, typ sex 1 gang i mnd? Og dette skal mannen akseptere hele livet? Bare fordi forelskelsen er over og barna er kommet? Nå sist, motsatt, en mann tenner ikke på dama og ønsker ikke ha sex med henne igjen, men bo sammen er ok, - men han går hvis hun er utro?? Hun har jo ikke valgt dette?? Sexdriften går opp og ned og man er ikke alltid samkjørt i et forhold, men total nekt resten av livet er jo bare tullete. Jeg forstår mer hvorfor gifte menn blir tatt på fersken i Oslo. Det finnes tydeligvis mange inntørka damer(og noen få menn) der ute, og da er det kjekt at de har mulighet til å utføre en biologisk drift de fleste har. (Dette hvis den prostituerte er 100% fri, at hun ikke blir presset til dette livet, for de finnes.) Anonymous poster hash: 452eb...cb8
Anonym bruker Skrevet 30. september 2014 #2 Skrevet 30. september 2014 Min mann ønsker så å si ikke ha sex med meg men går med på det type 1 gang i måneden for å få slutt på maset. Mener du at det er helt greit av meg å kjøpe sex fra en mannlig prostituert? Anonymous poster hash: a02de...cfc
Anonym bruker Skrevet 30. september 2014 #3 Skrevet 30. september 2014 Jeg forstår det også, men jeg synes ikke det er greit av den grunn. Det finnes kanskje de som gjør det helt frivillig uten noe slags press, men pga de andre så er det ikke så absolutt ikke verdt det. Anonymous poster hash: ecf73...6e8
Anonym bruker Skrevet 30. september 2014 #4 Skrevet 30. september 2014 Hvorfor "man trenger prostituerte", for noe pissprat. Ingen trenger prostituerte, skulle vært livstid for å kjøpe og selge sex. Anonymous poster hash: 647cb...db5
Anonym bruker Skrevet 30. september 2014 #5 Skrevet 30. september 2014 Hvorfor "man trenger prostituerte", for noe pissprat. Ingen trenger prostituerte, skulle vært livstid for å kjøpe og selge sex. Anonymous poster hash: 647cb...db5 Hvorfor er det så galt egentlig så lenge begge parter gjør det frivillig? Anonymous poster hash: 2ebbc...32d
Anonym bruker Skrevet 30. september 2014 #6 Skrevet 30. september 2014 Hvorfor "man trenger prostituerte", for noe pissprat. Ingen trenger prostituerte, skulle vært livstid for å kjøpe og selge sex. Anonymous poster hash: 647cb...db5 Hvorfor er det så galt egentlig så lenge begge parter gjør det frivillig? Anonymous poster hash: 2ebbc...32d Det er ytterst sjelden den prostituerte gjør det frivillig. Det er stort sett organisert kriminalitet, menneskehandel, rusmisbruk, vold etc inne i bildet. Det er ikke en drømmejobb. Anonymous poster hash: 80f9b...48e
Mamma4livet Skrevet 30. september 2014 #7 Skrevet 30. september 2014 Jeg forstår problemstillingen, men jeg har null forståelse for de som benytter seg av prostituerte. Hvordan vet man at akkurat den personen ikke er tvunget inn i yrket? Minst like viktig - hvorfor i alle dager ønsker man å ha sex med et menneske som ikke nyter å ha sex med deg? Dersom det er slik at man så og si aldri får sex i det forholdet man er i så forstår jeg at folk er utro kun for å få sex. Men i disse tilfellene så er det en gjensidig glede av akten.
*Yuna* Skrevet 30. september 2014 #8 Skrevet 30. september 2014 Jaha? Og hvorfor kan man ikke isåfall tilfredsstille seg selv? Dette innlegget er noe av det dummeste jeg har lest på lenge. Rettferdiggjøring av sexkjøp finnes ikke!
Anonym bruker Skrevet 30. september 2014 #9 Skrevet 30. september 2014 Hvorfor "man trenger prostituerte", for noe pissprat. Ingen trenger prostituerte, skulle vært livstid for å kjøpe og selge sex.Anonymous poster hash: 647cb...db5 Hvorfor er det så galt egentlig så lenge begge parter gjør det frivillig? Anonymous poster hash: 2ebbc...32d Hvorfor det er galt å selge kroppen sin og gjøre seg selv om til et kjøttstykke, et objekt, en ting? Hvis du ikke skjønner det selv, gidder jeg i allefall ikke å forsøke og fortelle deg det... Anonymous poster hash: 647cb...db5
Anonym bruker Skrevet 30. september 2014 #10 Skrevet 30. september 2014 Hvorfor "man trenger prostituerte", for noe pissprat. Ingen trenger prostituerte, skulle vært livstid for å kjøpe og selge sex.Anonymous poster hash: 647cb...db5 Hvorfor er det så galt egentlig så lenge begge parter gjør det frivillig? Anonymous poster hash: 2ebbc...32d Hvorfor det er galt å selge kroppen sin og gjøre seg selv om til et kjøttstykke, et objekt, en ting?Hvis du ikke skjønner det selv, gidder jeg i allefall ikke å forsøke og fortelle deg det... Anonymous poster hash: 647cb...db5 Undertøysmodeller og strippere gjør seg også til et objekt, kjøttstykke og ting. Mener du at dette også bør forbys? Anonymous poster hash: a02de...cfc
Anonym bruker Skrevet 30. september 2014 #11 Skrevet 30. september 2014 Hvorfor "man trenger prostituerte", for noe pissprat. Ingen trenger prostituerte, skulle vært livstid for å kjøpe og selge sex.Anonymous poster hash: 647cb...db5 Hvorfor er det så galt egentlig så lenge begge parter gjør det frivillig? Anonymous poster hash: 2ebbc...32d Hvorfor det er galt å selge kroppen sin og gjøre seg selv om til et kjøttstykke, et objekt, en ting?Hvis du ikke skjønner det selv, gidder jeg i allefall ikke å forsøke og fortelle deg det... Anonymous poster hash: 647cb...db5 Undertøysmodeller og strippere gjør seg også til et objekt, kjøttstykke og ting. Mener du at dette også bør forbys? Anonymous poster hash: a02de...cfc Det kan vel ikke sammenlignes. Å tilby seg gjennom de yrkene du beskriver er noe helt annet enn å bli fysisk invadert av et annet menneske. Anonymous poster hash: d8d14...e7a
3 i april Skrevet 30. september 2014 #12 Skrevet 30. september 2014 Da er det vel heller bedre og få seg en elsker/ elskerinne. Å betale for sex er bare lovmål, jeg nekter og tro at de kvinnene som selger seg gjør det for det syns at det er deilig med tilfeldig sex. Det er vel heller det at de ikke har så mange andre valg. De fleste er offer for menneskehandel, rus osv. Dette er noe mannen og kvinnen i forholdet må bli enige om. Om kvinnen nekter mannen sex så må mannen ta et valg om han klarer seg et liv uten sex, om kona går med på enten å skaffe seg profesjonell hjelp eller godta at mannen skaffer seg sex andre steder. Om dette er noe som kona ikke kan godta og mannen ikke klarer seg uten sex, så er det bedre å gågate hverandre enn at mannen går bak ryggen på kona.
Anonym bruker Skrevet 30. september 2014 #13 Skrevet 30. september 2014 Vi er alle horer. Det kommer bare an på prisen. Anonymous poster hash: c6bc2...93e
Anonym bruker Skrevet 30. september 2014 #14 Skrevet 30. september 2014 Vi er alle horer. Det kommer bare an på prisen. Anonymous poster hash: c6bc2...93e Haha. Snakk for deg selv. Jeg er sammen med min barndomskjæreste så jeg har ikke skaffet meg partner som forsørger meg og jeg grunnen til at jeg fortsatt ønsker å være sammen med han er ikke fordi jeg frykter at jeg ikke skal klare meg selv økonomisk som singel. Anonymous poster hash: d8d14...e7a
Anonym bruker Skrevet 30. september 2014 #15 Skrevet 30. september 2014 Støtt og stadig leser man om kvinners dårlige sexlyst, typ sex 1 gang i mnd? Og dette skal mannen akseptere hele livet? Bare fordi forelskelsen er over og barna er kommet? Nå sist, motsatt, en mann tenner ikke på dama og ønsker ikke ha sex med henne igjen, men bo sammen er ok, - men han går hvis hun er utro?? Hun har jo ikke valgt dette?? Sexdriften går opp og ned og man er ikke alltid samkjørt i et forhold, men total nekt resten av livet er jo bare tullete. Jeg forstår mer hvorfor gifte menn blir tatt på fersken i Oslo. Det finnes tydeligvis mange inntørka damer(og noen få menn) der ute, og da er det kjekt at de har mulighet til å utføre en biologisk drift de fleste har. (Dette hvis den prostituerte er 100% fri, at hun ikke blir presset til dette livet, for de finnes.) Anonymous poster hash: 452eb...cb8 Så det å kjøpe og utnytte en annen kvinne er ok fordi den du lever med ikke vil ha sex lenger. Artig menneskesyn! Anonymous poster hash: fd882...7ea
Anonym bruker Skrevet 30. september 2014 #16 Skrevet 30. september 2014 Vi er alle horer. Det kommer bare an på prisen. Anonymous poster hash: c6bc2...93e Haha. Snakk for deg selv. Jeg er sammen med min barndomskjæreste så jeg har ikke skaffet meg partner som forsørger meg og jeg grunnen til at jeg fortsatt ønsker å være sammen med han er ikke fordi jeg frykter at jeg ikke skal klare meg selv økonomisk som singel. Anonymous poster hash: d8d14...e7a Det var nå ikke helt det jeg mente:-) jeg har heller ingen sugardaddy. Anonymous poster hash: c6bc2...93e
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå