MammantilNurket Skrevet 30. september 2014 #1 Skrevet 30. september 2014 (endret) Hva synes dere? Ble litt inspirert av en tråd her inne for en stund siden hvor en bruker hadde funnet en lilla vinterjakke Kjempestas med litt farger i vintermørket, eller hva? http://nettbutikk.bergans.no/Bekledning/Kåpe/Parka/Dun/Vattert1/Granitt-Down-Lady-Parka-Plum-XS--158890-p0000974774 Endret 30. september 2014 av MammantilNurket
PartyOfFour Skrevet 30. september 2014 #2 Skrevet 30. september 2014 Den var veldig fin! Men.. Bytter du så dyre jakker hvert år?
MammantilNurket Skrevet 30. september 2014 Forfatter #3 Skrevet 30. september 2014 Neida ikke hvert år. Kjøpte meg en "swagger" i fjor da jeg var gravid. Helt OK, men ikke veldig varm.
Gjest lillehi Skrevet 30. september 2014 #4 Skrevet 30. september 2014 Den var kjempefin👍 så deilig og varm ut😃
PRobert Skrevet 30. september 2014 #5 Skrevet 30. september 2014 Åh, skulle ønske jeg hadde råd til slikt! Fin:)
MammantilNurket Skrevet 30. september 2014 Forfatter #6 Skrevet 30. september 2014 Har ikke kjøpt meg sånn type jakke siden 2010, altså. Jeg må ha noe skikkelig varmt når jeg har inspeksjon i vinterhalvåret. I tillegg har vi flyttet ut av byen og det er faktisk noen grader kaldere her enn i sentrum
Anonym bruker Skrevet 30. september 2014 #7 Skrevet 30. september 2014 Har ikke kjøpt meg sånn type jakke siden 2010, altså. Jeg må ha noe skikkelig varmt når jeg har inspeksjon i vinterhalvåret. I tillegg har vi flyttet ut av byen og det er faktisk noen grader kaldere her enn i sentrum Er 2010 lenge siden? Jeg trodde de holdt lenger når de kostet såpass. Selv bruker jeg en jakke jeg kjøpte for 16 år siden til 399,-, god og varm den også. Anonymous poster hash: 9a918...fbc
Anonym bruker Skrevet 30. september 2014 #8 Skrevet 30. september 2014 Den så god ut ! Anonymous poster hash: 6a763...119
Collette Skrevet 30. september 2014 #9 Skrevet 30. september 2014 Veldig fin!! Tror det er helt normalt å kjøpe en så dyr jakke av og til. Det gjør jeg. 😊
Anonym bruker Skrevet 30. september 2014 #10 Skrevet 30. september 2014 Syns den var litt 1980. Likte den ikke i det hele tatt men så er det ikke jeg som skal gå med den da ;-) Anonymous poster hash: f49ff...6c2
Mia_73 Skrevet 30. september 2014 #11 Skrevet 30. september 2014 Syns den var litt 1980. Likte den ikke i det hele tatt men så er det ikke jeg som skal gå med den da ;-) Anonymous poster hash: f49ff...6c2 Enig, men kanskje det er allerede tid for retro? Fargen var fin da.
Anonym bruker Skrevet 30. september 2014 #12 Skrevet 30. september 2014 Bruke 3000 på en jakke.. Da skal den hodee i femten år, eller hva? Anonymous poster hash: 2c601...e4d
MammantilNurket Skrevet 30. september 2014 Forfatter #13 Skrevet 30. september 2014 Har ikke kjøpt meg sånn type jakke siden 2010, altså. Jeg må ha noe skikkelig varmt når jeg har inspeksjon i vinterhalvåret. I tillegg har vi flyttet ut av byen og det er faktisk noen grader kaldere her enn i sentrum Er 2010 lenge siden? Jeg trodde de holdt lenger når de kostet såpass. Selv bruker jeg en jakke jeg kjøpte for 16 år siden til 399,-, god og varm den også. Anonymous poster hash: 9a918...fbc Jeg gjorde et skikkelig bomkjøp. Hvit vinterjakke - jeg sier ikke mer Jeg er heller ikke helt fornøyd med varmen i den - skuffende. Den var heldigvis satt ned 50%
Anonym bruker Skrevet 30. september 2014 #14 Skrevet 30. september 2014 Tommelen ned. Anonymous poster hash: 2ddc0...540
MammantilNurket Skrevet 30. september 2014 Forfatter #15 Skrevet 30. september 2014 Tommelen ned. Anonymous poster hash: 2ddc0...540 Hva mener du er galt med den? Tenker du design/farge eller jakkens vekt/egenskaper. Dersom du eksempelvis har en slik og er supermisfornøyd med den vil jeg veldig gjerne vite hva som en galt med den På forhånd takk for hjelpen.
Tjofsen Skrevet 30. september 2014 #16 Skrevet 30. september 2014 Den var skikkelig lekker. Elsker lilla selv, men ikke så glad i plommefarge. Kunne tenkt meg den i blå selv. Uff, jeg som allerede har tre dunkåper fra Bergans (kjøpt på salg selvfølgelig). Må nok stå i mot fristelsen.
MammantilNurket Skrevet 30. september 2014 Forfatter #18 Skrevet 30. september 2014 Den var skikkelig lekker. Elsker lilla selv, men ikke så glad i plommefarge. Kunne tenkt meg den i blå selv. Uff, jeg som allerede har tre dunkåper fra Bergans (kjøpt på salg selvfølgelig). Må nok stå i mot fristelsen.Jeg liker den veldig godt, altså. Er du fornøyd med kåpene dine? Gode og varme? Jeg kjøpte NorthFace sist og er ikke veldig fornøyd med den
Anonym bruker Skrevet 30. september 2014 #19 Skrevet 30. september 2014 Hva synes dere? Ble litt inspirert av en tråd her inne for en stund siden hvor en bruker hadde funnet en lilla vinterjakke Kjempestas med litt farger i vintermørket, eller hva? http://nettbutikk.bergans.no/Bekledning/Kåpe/Parka/Dun/Vattert1/Granitt-Down-Lady-Parka-Plum-XS--158890-p0000974774 Veldig fin (Y) bestilte selv en fra brandsdal, kosta egentlig 1200, betalte 180 på auksjon - hoho, føler det var et kupp. Go for it, jeg kunne selv hatt en sånn!! Anonymous poster hash: 140ba...c6f
Tjofsen Skrevet 30. september 2014 #20 Skrevet 30. september 2014 Den var skikkelig lekker. Elsker lilla selv, men ikke så glad i plommefarge. Kunne tenkt meg den i blå selv. Uff, jeg som allerede har tre dunkåper fra Bergans (kjøpt på salg selvfølgelig). Må nok stå i mot fristelsen.Jeg liker den veldig godt, altså. Er du fornøyd med kåpene dine? Gode og varme? Jeg kjøpte NorthFace sist og er ikke veldig fornøyd med den Er veldig fornøyd, men det kan bli litt kaldere i albueområdet da dunen flytter litt på seg pga bøyen av armene. Vil tro Bergans er i samme gata som North Face. Synes du burde gå for den jakka du har linket til. Veldig fin!
MammantilNurket Skrevet 30. september 2014 Forfatter #21 Skrevet 30. september 2014 Den var skikkelig lekker. Elsker lilla selv, men ikke så glad i plommefarge. Kunne tenkt meg den i blå selv. Uff, jeg som allerede har tre dunkåper fra Bergans (kjøpt på salg selvfølgelig). Må nok stå i mot fristelsen.Jeg liker den veldig godt, altså. Er du fornøyd med kåpene dine? Gode og varme? Jeg kjøpte NorthFace sist og er ikke veldig fornøyd med den Er veldig fornøyd, men det kan bli litt kaldere i albueområdet da dunen flytter litt på seg pga bøyen av armene. Vil tro Bergans er i samme gata som North Face. Synes du burde gå for den jakka du har linket til. Veldig fin! NF-jakken var hvit og måtte renses - det likte den dårlig Jeg har litt troen på denne her, altså.
Anonym bruker Skrevet 30. september 2014 #22 Skrevet 30. september 2014 Kjekt med vinterjakke, har en kort dun Bergans og en lang og en en ull kåpe og to soft shell jakker, liker Bergans best da de er gode i passform og størrelse, etterfylle dun er ikke noe problem også er de utrolig gode og varme.... Syns ikke det er ille å bruke noen kroner på gode jakker, blir man lei kan man jo bare kjøpe ny og da har man jo til slutt noen å velge i😃 Anonymous poster hash: 3afd6...2ce
Suzie Que Skrevet 30. september 2014 #23 Skrevet 30. september 2014 Fin jakke! Men jeg hadde nok endt opp med å kjøpe den i blått.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå