Gå til innhold

Foreldremøte på småbarnsavdeling kl 18.30

Anbefalte innlegg

Skrevet

Var ikke det veldig tidlig? Jeg vil tro at det er ganske midt i kveldsstellet for de fleste med barn mellom 1 og 3 år?

Jeg må ha barnevakt og med en liten som er litt trøblete å legge fortiden kan jeg rett og slett ikke komme meg ut før tidligest kl 19.

Er det vanlig med så tidlige møter eller har vår bhg bommet litt?

Anonymous poster hash: ae8b1...b6b

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Helt vanlig. De kan ikke ta hensyn til alt.

Så de legger det etter moddagstid. Og tar høyde for st de fleste har en til forelder til å bli hjemme eller kan få pass..

Skrevet

helt vanlig her også.

Men regner med barnevakten klarer å legge sønnen min :P

Skrevet

Her starter foreldremøtene alltid klokka 18.00

Anonymous poster hash: 323d9...9a9
Skrevet

Her starter de 17.30. :) Helt vanlig og helt greit ettersom det er 1 gang i året.

Gjest Julia1984
Skrevet

Du må vel ha barnevakt uansett om kl er 18.30 eller 19 hvis ikke pappa er hjemme?

Skrevet

Du må vel ha barnevakt uansett om kl er 18.30 eller 19 hvis ikke pappa er hjemme?

Du klarte ikke å lese at det er litt problemer å legge lille for tiden?

Skrevet

Derfor må dere være to?

Anonymous poster hash: 8a57f...7c8

Skrevet

Derfor må dere være to?

Anonymous poster hash: 8a57f...7c8

Tydeligvis er HI alene med barnet, og må ha barnevakt.

Derfor problematisk ettersom barnet er vanskelig å legge.

Følg med!

Anonymous poster hash: 8d625...f41

Skrevet

Her hadde bhg til minsten møte fra kl.17. Da rekker man hjem til legging

Anonymous poster hash: 5b350...d27

Skrevet

De kan ikke ta hensyn til alt mellom himmel og jord!!!

Anonymous poster hash: 155ba...677

Skrevet

jeg synes det var et dårlig tidspunkt. her starter et 1930.

Jeg ville spurt om det var mulig å ha det senere neste gang.

Anonymous poster hash: b1f82...fe2

Skrevet

Her var det kl 19, som var eit elendig tidspunkt for oss. Barnevakta klarte ikkje å legge babyen. Kor mykje irriterar det oss? Ca null, talet foreldremøter i året er så lavt at det ikkje betyr noko. Og det til tross for to barnehagar å stille opp på møte i.

Skrevet

Noen ganger går det faktisk lettere for andre å legge barnet. Er alene med min og den ene gangen bestefaren skulle legge gikk det utrolig bra. Den smokkavhenglige ungen min la seg til og med uten smokken.. ;) Så ikke ta sorgene på forskudd. Får ikke vedkommende lagt barnet innen en viss tid be de sendre mld, så gjør du det når du kommer hjem igjen evnt drar fra møtet litt før.

Her er møtene fra 18-20, ungen min legger seg 19.

Anonymous poster hash: 64b92...9be
Skrevet

Det er egentlig null problem, jeg syns bare det var et litt rart tidspunkt mtp at ca 100 % av barna har leggetid mellom kl 18.30 og 20.30 :)

En time senere møtestart hadde et supert og jeg var egentlig bare interessert i å høre om hva som er vanlig praksis i det ganske land.

Jeg er fem min unna og barnevakten kan ringe om det blir problemer.

Utrolig mugne enkelte må være når dere svarer. Hvorfor det?

Skrevet

Det er egentlig null problem, jeg syns bare det var et litt rart tidspunkt mtp at ca 100 % av barna har leggetid mellom kl 18.30 og 20.30 :)

En time senere møtestart hadde et supert og jeg var egentlig bare interessert i å høre om hva som er vanlig praksis i det ganske land.

Jeg er fem min unna og barnevakten kan ringe om det blir problemer.

Utrolig mugne enkelte må være når dere svarer. Hvorfor det?Anonymous poster hash: ae8b1...b6b

Hvis 100% av barna har legging mellom 1830 og 2030, så hjelper det vel fint lite å utsette møte til kl 19 eller 1930. Selv har vi tre barnehagebarn. De legger seg kl 19, 1930 og 20.......

Eller mener du egentlig at møtet burde starte kl 21.

Tror kanskje de aller fleste synes møte fra 21 til 23 er i seneste laget altså.....

Det er i praksis helt umulig å finne møtetidspibkter som er ideelle for absolutt alle. For noen vil det alltid være for tidlig eller for sent.

Anonymous poster hash: bf9fa...b40

Skrevet

Dette vil da være en gang på mange måneder. Har absolutt ingenting å si om barnet ditt kanskje sovner litt sent den ene dagen. Skal ikke se bort fra at barnevakten klarer å legge heller. Barn er ofte mer samarbeidsvillige med andre.

Skrevet

Her er alltid møtene 18-20. I begge avdelingene. Noen ganger så begynner det kl 18 hos småbarn, og fortsetter i storeavdelingen kl 19:30 til 21. En gang i året så samkjører de møtene.. Så da blir møtet 18-21.. Blir mange timer for oss som har unger i begge avdelingene..

Anonymous poster hash: ac512...6a1

Skrevet

18-20 her. Passer meg perfekt! I den barnehagen jeg jobber i er det fra 20-22. Da er jeg så sliten og trøtt at jeg er i ferd med å segne om.

Anonymous poster hash: 2e466...0ed

Skrevet

Både som førskolelærer og mamma er jeg vant til at foreldremøter starter kl 18.00 eller 18.30. Jobber personalet etter klokken 20.00 utløser det krav på 100% overtid og det har de fleste arbeidsplasser/ kommuner per i dag ikke midler til, så de fleste i personalet bør være ferdige til 20.00. Har også opplevd at ikke alle i personalet fikk være tilstede på foreldremøte grunnet økonomi - tragisk! 

Hørte om en barnehage som gjennomførte foreldremøte fra 15.30-17.00, det synes jeg høres veldig merkelig ut når barna ikke skal være tilstede!? 

Anonymous poster hash: 4c648...b06
Skrevet

Både som førskolelærer og mamma er jeg vant til at foreldremøter starter kl 18.00 eller 18.30. Jobber personalet etter klokken 20.00 utløser det krav på 100% overtid og det har de fleste arbeidsplasser/ kommuner per i dag ikke midler til, så de fleste i personalet bør være ferdige til 20.00. Har også opplevd at ikke alle i personalet fikk være tilstede på foreldremøte grunnet økonomi - tragisk! 

Hørte om en barnehage som gjennomførte foreldremøte fra 15.30-17.00, det synes jeg høres veldig merkelig ut når barna ikke skal være tilstede!? 

Anonymous poster hash: 4c648...b06

Jeg jobber som førskolelærer og vi har 100% overtid etter 7,5 times arbeidsdsdag (6,75 for førsolelærerene) selv om det er før 20.00. Er ikke det vanlig?

Anonymous poster hash: 323d9...9a9

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...