Gå til innhold

Handler dere på Shoeday?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har de ok kvalitet?

Anonymous poster hash: 84d26...636
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja . Har sko fra serien comfy steps, gode sko og de er fortsatt fine et år etter.

Skrevet

Til meg kunne jeg kanskje funnet på å gjøre det, men da sånne småsko/sandaler som man ikke kan forvente noe særlig av, mtp såle og kvalitet.

Til barna, nei!

Anonymous poster hash: 7e916...13d
Skrevet

Ja jeg har kjøpt cherrox,støvler og vanntette sko.

Er fornøyd så langt.

Anonymous poster hash: da8ae...7fd

Skrevet

Jeg kjøpte et par sko på Shoeday i august, og de er av de beste skoene jeg har. Kjempegode å gå i. :) 

Anonymous poster hash: 8c3b0...42d
Skrevet

Shoeday tar inn flere og flere skikkelig gode sko for tiden, og mer og mer ekte skinn. Flogger fra Shoeday slo cherrox fra Viking i "støvlene" her i huset i fjor.

Anonymous poster hash: 708e9...5cc

Skrevet

Sist høst kjøpte jeg høst/goretex sko til sønnen min på 10. Det var skikkelig dårlig kvalitet. Foret bare "ramlet av" etter kort tid. Vi reklamerte, og fikk et nytt paar. Men det samme skjedde. Kanskje vi var uheldig. Men jeg fikke ikke mer lyst å kjøpe sko derfra.

• 4 uker senere...
Skrevet

Siste tre årene har skoene derfra hvert elendige til voksne. Til barna utrolig bra.

Kjøper aldri sko til meg selv derfra lenger. Limte sko med papp.

Anonymous poster hash: 341b1...6fc

Skrevet

Jeg har kjøpt støvler som småen elsker! Å cherrox som er fornøyd med.

Barnehagen bruker begge deler veldig mye ettersom vi bor i Bergen å har ikke fått noen tilbakemelding på at de ikke er bra.

Skrevet

Elsker støvlene mine som er derfra, og sønnen min fikk støvler i buradagsgave derfra som er gode.

Anonymous poster hash: 935eb...bb3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...