Gå til innhold

Hva liker ettårige gutter å leke med? U/t

Anbefalte innlegg

Skrevet

Anonymous poster hash: 6890a...1cc

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Min elsker gåbiler

Anonymous poster hash: f152a...6fa

Skrevet

Min 1-åring elsker baller som han kan gå etter og kaste/putte oppi skuffer og kurver. Musikk som han kan danse til, småbiler og Fisher price bilbane, smålego (fordi storebror elsker det og han er jo lillebrors store helt. heldigvis putter han ikke ting i munnen lenger så vi lar ham holde på under oppsyn). Han er ikke noe glad i bøker eller tv. Ellers er han fryktelig glad i at faren eller jeg "jager" ham gjennom huset, da hyyyler han av latter :)

Anonymous poster hash: 84e95...65a
Skrevet

Mine har likt alt som har med kjøkken veldig godt på den tiden.

Anonymous poster hash: 0b61b...72b

Skrevet

Gåvogn og løpesykkel med fire hjul, alt som har knapper (han har noen avlagte fjernkontroller og mobiltelefoner), biler, pekebøker, ball, kjøkkenutstyr som kjelelokk og sleiv. I tillegg er det kjempestas å løpe etter katten, rappe hustelefonen og ringe til Mormor, rive i stykker avisen, klatre på ting og danse til up-beat listepop og reggae (grøss) på radioen.

:D

Skrevet

Min elsker lynet mcqueen bilen sin, biler og puzzle,er 19mnd da

Skrevet

Her er det ting som kan stables og rives ned som slår best an blant lekene. Ellers er salatslynga populær.

Skrevet

Biler, biler, biler! Har vært en stor hit siden han var 7 mnd :-)

Anonymous poster hash: 9e585...e15

Skrevet

Duplo, småbiler, tegnesaker, kjøkkenting og baller tror jeg er de tingene mine lekte mest med da de var 1 år.

Anonymous poster hash: 40135...e25
Skrevet

Biler. Brannbiler og andre biler. Gåbil og bilbane ;) Togbane er forresten også populært (toootoooo).  Lekekjøkkenet begynner å bli poppis også nå. "Lager mat" og vi skal "smake" på.

Anonymous poster hash: 2970d...391
Skrevet

Stikk-kontakter, ledninger, telefoner, ipader, fjernkontroller, verktøy(ordenlig), kjepper, alt som ligger i skap og skuffer, dobørsten.... sånn for å nevne noe. 

Skrevet

Det samme som ettårige jenter.

Anonymous poster hash: 4abb8...c8f

Skrevet

Bil, duplo, pekebøker, dyr. Alt i skap og skuffer. Plastbokser er veldig populært.

Anonymous poster hash: 3ef98...08f

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...