Gå til innhold

Så babysyk!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Og jeg har en på 10mnd, 4 år og 5 år. Er bortskjemt med at de sover 12-14 timer hver natt. De to eldste sov ikke rundt før de var 1 år så jeg prøver å tenke på det for å skremme bort tankene om enda en baby.

Tenker at 4 barn er veldig dyrt og vi måtte hatt ny bil, noe vi nettopp har kjøpt så kan ikke bytte ut den igjen. Tenker på den ene runden med kolikk, og at jeg hadde hyperemesis forrige svangerskap og ganske sikkert ville fått det verre om jeg ble gravid igjen.

Men dette ønsket om enda en baby. Kan noen si noe som får det til å gå bort?

Anonymous poster hash: 8903a...d5e

Videoannonse
Annonse
Skrevet

La fornuften styre og forsøk å erkjenne for deg selv at nok er nok. En må til slutt være den siste.

Anonymous poster hash: b0c68...2f5

Skrevet

Har dere økonomi??

Hva sier Far?

Anonymous poster hash: 529ab...3d7

Skrevet

Kjenner meg veldig igjen. Dette er noe mange kvinner opplever og henger nok sammen med hormoner og gener som tross alt er med på å føre menneskeslekten videre...

Jeg har ikke andre råd til deg enn å annerkjenne følelsene, men la fornuften bestemme. Jeg prøvde å tenke på at mange andre føler det samme, og syntes det gjorde det lettere.

Min "babysyke" etter at jeg hadde fått nummer tre, gikk helt over når minsten ble ca 2 1/2 år. Da skjønte jeg ikke helt hva jeg hadde tenkt på :) Det var deilig å ikke ha baby i huset, jeg følte vi kunne gjøre mye mer, og jeg så frem til nye gleder og utfordringer etterhvert som ungene ble større.

Anonymous poster hash: 3f51e...3c8
Skrevet

Å, dere er heldige som har noen. ❤ Her sitter jeg og venter på IKM... Krysser fingrene for klaff, kjenner igjen babysyken! Fæl følelse å sitte med.....

Anonymous poster hash: 78e67...df6

Skrevet

Har 2 barn, og er selv ekstremt babysyk om dagen. Men jeg er 36 år og singel, så det skjer nok ikke.

Anonymous poster hash: bf47d...400
Skrevet

SÅ KJEDELIG

Anonymous poster hash: cac87...bcd
Skrevet

Hvorfor vil du at ønske om ny baby skal gå bort?

Hva sier mannen?

Er supert å vokse opp i stor søskenflokk, og bedre å hoppe i det mens de andre fortsatt er små. ;)

Her går vi for nummer fire!

Anonymous poster hash: 16f37...297

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...