Anonym bruker Skrevet 29. september 2014 #1 Skrevet 29. september 2014 Hadde sex på lørdag. Han kom ikke inni meg. I går merket jeg at det begynte å lukte ekkelt der nede. Dro over med papir og det kom en væske på papiret som var lysrosa. I dag har føler jeg det har stinket verre enn i går. Det kommer litt av denne væsken ut hele tiden. Det er ikke vondt, men syns jo det er ekkelt. Skal ringe legen i morgen, men er det noen som aner hva det kan være? Det minner ikke om uvi. Jeg har heller ingen kjønnsykdommer, med mindre han jeg holder på med holder meg for narr og fubber på andre Anonymous poster hash: a1656...b42
eelis Skrevet 29. september 2014 #2 Skrevet 29. september 2014 Kanskje en bakteriell vaginose. Det er helt ufarlig, men lukter noe så inni granskauen. Ellers kan det være at ph-balansen rett og slett er litt i ulage. Snakk med legen din, du
Anonym bruker Skrevet 29. september 2014 #3 Skrevet 29. september 2014 Kanskje en bakteriell vaginose. Det er helt ufarlig, men lukter noe så inni granskauen. Ellers kan det være at ph-balansen rett og slett er litt i ulage. Snakk med legen din, du Takk for svar Hvordan finner man ut om det er bakteriell vaginose? Det lukter jo rett og slett fiskeslo. Ikke moro Anonymous poster hash: a1656...b42
Anonym bruker Skrevet 29. september 2014 #4 Skrevet 29. september 2014 Kanskje en bakteriell vaginose. Det er helt ufarlig, men lukter noe så inni granskauen. Ellers kan det være at ph-balansen rett og slett er litt i ulage. Snakk med legen din, du Takk for svar Hvordan finner man ut om det er bakteriell vaginose? Det lukter jo rett og slett fiskeslo. Ikke moro Anonymous poster hash: a1656...b42 Lukter det fisk, så er det nok BV. Gå ti legen å få antibiotika :-) Anonymous poster hash: 83303...f53
beibilykke Skrevet 29. september 2014 #5 Skrevet 29. september 2014 Da er det bakteriell vaginose. Ring lege å få deg antibiotikakrem eller hva det er.som skal sprøytes inn i 7 dager så kan du jo forebygge med vivag?! Melkesyretab. Fra apoteket;)
Anonym bruker Skrevet 29. september 2014 #6 Skrevet 29. september 2014 Da er det bakteriell vaginose. Ring lege å få deg antibiotikakrem eller hva det er.som skal sprøytes inn i 7 dager så kan du jo forebygge med vivag?! Melkesyretab. Fra apoteket;) Tusen takk for svar Ringer legen asap i morgen tidlig. Anonymous poster hash: a1656...b42
Anonym bruker Skrevet 29. september 2014 #7 Skrevet 29. september 2014 Jeg har hatt det, fikk en stikkpille for det Anonymous poster hash: fbb01...b12
Anonym bruker Skrevet 29. september 2014 #8 Skrevet 29. september 2014 Jeg har hatt det, fikk en stikkpille for det Anonymous poster hash: fbb01...b12 Da satser jeg på at det ordner seg i morgen Takk! HI Anonymous poster hash: a1656...b42
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå