Gå til innhold

I phone 6 eller Iphone6+?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som har hørt/lest noe LM de nye modellene? Plusser og minuser?

Anonymous poster hash: 4aac9...863

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har kommet fram til at plussen er litt for stor for meg. Men har ikke bestemt meg helt.

Anonymous poster hash: 50750...921

Skrevet

Jeg bestemte meg for iPhone 6. Perfekt størrelse, mener jeg. Pluss er litt for stor. Jeg har prøvd begge. Bestilte iPhone 6 fra Apple.no og venter på at den skal komme om et par uker :)

Anonymous poster hash: 7fa7f...a8a

Skrevet

Jeg vet bare om et minus, og det er at tlf kan bøyes veldig lett. Finnes utallige filmer om dette på nettet...

Anonymous poster hash: 02e8c...0f7
Skrevet

Jeg har bestilt 6'en. Kom frem til at + en er for stor for meg.

En skal jo holde den i hånden, også ;)

Anonymous poster hash: 2d5d7...748

Skrevet

Jeg vet bare om et minus, og det er at tlf kan bøyes veldig lett. Finnes utallige filmer om dette på nettet... Anonymous poster hash: 02e8c...0f7

I en nettavis i dag viste de flere telefoner som forsøkes bøyes med sterke krefter. HTC bøyes lettere, iPhone er omtrent på nivå med Samsung.

Det ble masse skriverier om det, men av mange millioner iPhone 6 og 6 plus solgt i USA er det kun meldt om 9 bøyde telefoner,

De bøyes ikke veldig lett, det skal mye kraft til. Folk som har bøyd dem har hatt dem i baklomma og sittet på dem i en lenger periode. Regner med at dette ikke er noe damene her inne gjør ;)

Anonymous poster hash: 7fa7f...a8a

Skrevet

Jeg likte 6+😊 Men har store hender..

Anonymous poster hash: 93fb5...b4e

Skrevet

Jeg skriver nå fra en 6. Den er akkurat passe stor, lett og lekker :-)

Skrevet

Jeg sitter også med 6'ern i hånda nå. Den har perfekt størrelse. Jeg var usikker på hvilken jeg skulle velge, men jeg er ikke i tvil om at jeg valgte rett :)

Skrevet

6+ har litt bedre spesifikasjoner, men den er dessverre altfor stor for meg. Har bestilt en vanlig 6. Kunne godt ha holdt meg til den "gamle" størrelsen, men har lyst på ny telefon, hehe :)

Anonymous poster hash: 439f0...449

Skrevet

Dropp iPhone og kjøp Samsung istedet. Det er en mye bedre telefon :)

Anonymous poster hash: e5752...1de
Skrevet

Dropp iPhone og kjøp Samsung istedet. Det er en mye bedre telefon :)

Anonymous poster hash: e5752...1de

Nei. Samsung har ebbet litt av den siste tiden. Dårlig oppgradering i batterikapasitet, blant annet. Jeg skal ha en Sony Z3 compact, DET er skikkelig telefon. God batterikapasitet, godt kamera, god innmat ellers også. Mye oppgraderinger fra Z2. For å finne en god telefon, er det viktig å se på de tidligere utgitte telefonene, og se over forbedringer og oppgraderinger. 

Anonymous poster hash: 02e8c...0f7

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...