Mammatassar Skrevet 29. september 2014 #1 Skrevet 29. september 2014 Førsteklassingen har bursdag snart. Jeg vil helst invitere alle i klassen, men vi bor ikke så stort. 90 kvm: stue, kjøkken og to soverom. Har hage, men det kan jo være pissregn. Alternativt alle jentene, 12 stk, men førsteklassingen selv ønsker også helst å invitere alle. Det blir kanskje også trangt? Har sjekket pris på barnebursdag her og der på lekeland osv, men det blir fort 2000 kr. Synes det er litt tull - liker veldig godt konseptet hjemme-bursdag. Tips???
Anonym bruker Skrevet 29. september 2014 #2 Skrevet 29. september 2014 Ha hjemnebursdag jeg kjenner noen som inviterte en hel klasse til 40 kvadrat, og det gikk fint det viktigste for unga er at de får være sammen med vennene sine. Der det er hjerterom er det husrom Anonymous poster hash: 20b26...b59
Anonym bruker Skrevet 29. september 2014 #3 Skrevet 29. september 2014 Ha hjemnebursdag jeg kjenner noen som inviterte en hel klasse til 40 kvadrat, og det gikk fint det viktigste for unga er at de får være sammen med vennene sine. Der det er hjerterom er det husrom Anonymous poster hash: 20b26...b59
Mammatassar Skrevet 29. september 2014 Forfatter #4 Skrevet 29. september 2014 Takk, ja, ikke sant! Derfor liker jeg hjemmebursdag. Trivelig for ungene å se hvordan det (ikke) ser ut hjemme hos klassekamerater.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå