Anonym bruker Skrevet 29. september 2014 #1 Skrevet 29. september 2014 HeiEr det noen som kan hjelpe meg litt.Vår datter hadde hofteleddsdysplasi.Det er arvelig, så det er en viss sjanse for at babyen i magen også har det.Så nå for litt siden en som gikk rundt med en slik bæresele som heter MeiTai, og jeg syns det så ut som om barnet i den satt med beina rett ut.Vil en slik en kunne brukes med putebarn?Er det eventuelt andre bære anordninger som kan brukes? Anonymous poster hash: ee56c...42a
Anonym bruker Skrevet 29. september 2014 #2 Skrevet 29. september 2014 Brukte min babybjørn til min datter med pute. Gikk kjempefint! Anonymous poster hash: af420...b25
Appelsinpiken Skrevet 29. september 2014 #3 Skrevet 29. september 2014 Hør med fysioterapeut, men ergobaby er veldig bra, og de sitter omtrent i samme stilling som med pute. Den beste er ergobaby 360.
Anonym bruker Skrevet 29. september 2014 #4 Skrevet 29. september 2014 Ergonomisk riktige bæreseler som ergobaby, manduca, meitai og liknende er supert for HD barn. Har hørt om flere som har fått lov å bruke kun bæresele istedenfor pute, fordi det er rett stilling. Dette gjelder ikke babybjørn da denne ikke er ergonomisk riktig for barnet. Anonymous poster hash: 18cab...804
Anonym bruker Skrevet 29. september 2014 #5 Skrevet 29. september 2014 Ergonomisk riktige bæreseler som ergobaby, manduca, meitai og liknende er supert for HD barn. Har hørt om flere som har fått lov å bruke kun bæresele istedenfor pute, fordi det er rett stilling. Dette gjelder ikke babybjørn da denne ikke er ergonomisk riktig for barnet. Anonymous poster hash: 18cab...804 Tusen takk. Jeg kan heller ikke bruke babybjørn på grunn av ryggen min så det er ikke aktuelt uansett. HI Anonymous poster hash: ee56c...42a
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå