Anonym bruker Skrevet 29. september 2014 #1 Skrevet 29. september 2014 Jeg har fått skikkelig "ammehår". I graviditeten så var håret mitt endelig tykt og fint og hadde en kul lang bob, nå er halvparten borte og vurdere å bare klippe det bort. Jeg har typisk nordisk hår, tynt og pistrete når det begynner p vokse. Og siden det er så tynt så blir det ikke fint langt. Noe må gjøres. Tenkte noe som dette Anonymous poster hash: 85294...0bd
Anonym bruker Skrevet 29. september 2014 #2 Skrevet 29. september 2014 Vanskelig å svare uten å ha sett verken deg eller håret ditt da. Personlig synes jeg kvinner bør ha langt hår? Dvs minst ned til skuldrene. Anonymous poster hash: a737d...024
Kanutten83 Skrevet 29. september 2014 #3 Skrevet 29. september 2014 Jeg fikk samme problemet da jeg mistet mye hår, klippet det guttekort med skrå lugg, fått mye komplimenter for det. Håret ble ganske tynt på sidene og med små barnehender ble det mye hestehale og det ser ikke ut når man nesten ikke har hår på hodet... Klippet det ned til ca 3,5 cm og litt lengere på toppen og skrålugg Hatt det slik i snart 1 år nå, veldig deilig Før jeg klippet det tenkte jeg "hår er hår, det vokser ut igjen om jeg ikke blir fornøyd" Gå til en frisør og si du vil ha en kort frisyre som kler deg
klg,2 boys now:) Skrevet 29. september 2014 #4 Skrevet 29. september 2014 Kjør på👍ingenting er så fint som en kledelig og typete kort klipp kontra lang hår som bare henger der.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå