Anonym bruker Skrevet 29. september 2014 #1 Skrevet 29. september 2014 http://www.aftenposten.no/webtv/serier-og-programmer/fra_ungdommen/Lisa-17---Jeg-trodde-mamma-kom-til-a-drepe-meg-7717178.html?paging=§ion= Er en grunn til at barn IKKE skal få barn! Anonymous poster hash: 0a86e...a6e
Anonym bruker Skrevet 29. september 2014 #2 Skrevet 29. september 2014 Datteren sovner til tven. Jaja Anonymous poster hash: bbc6a...c99
Anonym bruker Skrevet 29. september 2014 #3 Skrevet 29. september 2014 Eller at mamman satt og røykte inn i peisen mens ungen satt i sofa!! Anonymous poster hash: 0a86e...a6e
Anonym bruker Skrevet 29. september 2014 #4 Skrevet 29. september 2014 Vet hvem hun er og jeg kan si at ungen er nesten ikke sammen med mor. En tragedie hele greia! Stakkars unge som blir sendt hit og dit fordi mora skal feste, være med gutter og styre på. Anonymous poster hash: 7eaa7...ddc
Anonym bruker Skrevet 29. september 2014 #5 Skrevet 29. september 2014 Nå snakker jeg bare ut fra programmet jeg så. Jeg så en ung jente som ble mor alt for tidlig, men som har gjort det beste ut av det. Hun har en datter som snakker godt tidlig, og det ser ut som om hun følger opp godt. Hun sier selv at hun har skjerpet seg etter at hun ble mamma, og hun reflekterer over at det er viktig å få god utdanning og jobb. Om hun skeier ut med en fest når datteren er borte - so what? Det gjør vel 40 åringer også? Selv om festingen var ganske "pubertal" så skader det ikke et barn som ikke er tilstede.. Anonymous poster hash: a74f2...c97
Anonym bruker Skrevet 29. september 2014 #6 Skrevet 29. september 2014 Nå snakker jeg bare ut fra programmet jeg så. Jeg så en ung jente som ble mor alt for tidlig, men som har gjort det beste ut av det. Hun har en datter som snakker godt tidlig, og det ser ut som om hun følger opp godt. Hun sier selv at hun har skjerpet seg etter at hun ble mamma, og hun reflekterer over at det er viktig å få god utdanning og jobb. Om hun skeier ut med en fest når datteren er borte - so what? Det gjør vel 40 åringer også? Selv om festingen var ganske "pubertal" så skader det ikke et barn som ikke er tilstede.. Anonymous poster hash: a74f2...c97 Jeg kan bare si at det meste av det hun sa stemmer ikke overens med slik det virkelig er..... Anonymous poster hash: 7eaa7...ddc
Anonym bruker Skrevet 29. september 2014 #7 Skrevet 29. september 2014 Jeg synes nå det er ganske umodent å sitte å diskutere andre folk sånn her også jeg nå da... Anonymous poster hash: 170c6...21c
Anonym bruker Skrevet 29. september 2014 #8 Skrevet 29. september 2014 Så utrolig trist Anonymous poster hash: 41721...592
Anonym bruker Skrevet 29. september 2014 #9 Skrevet 29. september 2014 Nå snakker jeg bare ut fra programmet jeg så. Jeg så en ung jente som ble mor alt for tidlig, men som har gjort det beste ut av det. Hun har en datter som snakker godt tidlig, og det ser ut som om hun følger opp godt. Hun sier selv at hun har skjerpet seg etter at hun ble mamma, og hun reflekterer over at det er viktig å få god utdanning og jobb. Om hun skeier ut med en fest når datteren er borte - so what? Det gjør vel 40 åringer også? Selv om festingen var ganske "pubertal" så skader det ikke et barn som ikke er tilstede.. Anonymous poster hash: a74f2...c97 Jeg kan bare si at det meste av det hun sa stemmer ikke overens med slik det virkelig er..... Anonymous poster hash: 7eaa7...ddc Jeg syns vi skal ta stilling til det vi ser i programmet, og ikke komme med info om personer som er gjenkjennbare. Da bør tråden slettes. Anonymous poster hash: a74f2...c97
Anonym bruker Skrevet 29. september 2014 #10 Skrevet 29. september 2014 Blir for DUMT og dømme alle unge mødre hele tiden Anonymous poster hash: 5af77...a1e
Anonym bruker Skrevet 29. september 2014 #11 Skrevet 29. september 2014 Der var det mye tv gitt! Anonymous poster hash: 63095...a51
Sint naken biltyv Skrevet 30. september 2014 #12 Skrevet 30. september 2014 Nå snakker jeg bare ut fra programmet jeg så. Jeg så en ung jente som ble mor alt for tidlig, men som har gjort det beste ut av det. Hun har en datter som snakker godt tidlig, og det ser ut som om hun følger opp godt. Hun sier selv at hun har skjerpet seg etter at hun ble mamma, og hun reflekterer over at det er viktig å få god utdanning og jobb. Om hun skeier ut med en fest når datteren er borte - so what? Det gjør vel 40 åringer også? Selv om festingen var ganske "pubertal" så skader det ikke et barn som ikke er tilstede.. Anonymous poster hash: a74f2...c97 Jeg er enig i dette. Men ble hun gravid som fjortenåring?
Anonym bruker Skrevet 30. september 2014 #13 Skrevet 30. september 2014 Bra du har en grunn til at barn ikke skal få barn . Jeg har en hel masse grunner for at besteforeldre ikke skal bli foreldre Anonymous poster hash: e7246...77d
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå