Gå til innhold

Litt elsk på en mandag

Anbefalte innlegg

Skrevet

FRIII!

Har klart å ta av trekket, vaske og snøre på igjen nyvasket trekk på Siesta-stolene mine, og er smått stolt(selv om det langt fra var så vanskelig som jeg hadde trodd)

Har syke unger, så on the bright side betyr det at ingen skal kjøres noe sted, hvilket igjen gir en rolig kveld med tid til å drikke kaffen mens den er varm.

Mannen er bortreist, hvilket også borger for rolig kveld.

Skal øve meg på jogging i morgen.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ikke noe fri her, fikk med et ekstra barn hjem fra bhg. Lillebror har nemlig kjæreste som ville bli med hjem ;) 

Lite mas fra unger som styrer sjøl. 

Sitter med PC`n på kjøkkenet og drikker kaffe mens middagen putrer. 

Skal trene i kveld, ikke bestemt meg hva enda. Faste spinninginstruktøren har ferie og jeg er skeptisk til vikaren :P Mulig jeg tar en runde i salen eller i skogen i stede.

Skrevet

Høstferie<3

Skal kose meg sammen med datteren min hele uka (ingen barnehage og hun jubler). I dag har vi hatt en rolig start på dagen, vært på tur til Oslo i finværet - i morgen blir det hjemmedag (male litt... som jeg alltid gjør, jeg kaller det terapi...) og så skal vi på tur fra onsdag til torsdag, bade, gå tur og besøke besteforeldre. Loooove it <3 <3 <3

Skrevet

Vel, litt elsk her også: Legen forlenget sykemeldingen uten å krangle på det. Har vært redd for det helt siden jeg var der sist og han mente at jeg skulle tilbake i jobb neste gang jeg kom tilbake. I dag var jeg så dårlig at jeg måtte ha med meg mannen som sjåfør og støtte, og legen så ganske raskt at jeg ikke akkurat var i arbeidsform. 

Litt mer elsk: Alt er bra med lillen i magen, alle prøver er fine, og så lenge jeg tar det med ro er alt bra med meg. 

Nå har papirmølla begynt å gå hos Nav også, så kanskje jeg snart får sykepenger. Har levd på én inntekt siden 1 august, så forventer en oppgang i økonomien når ting kommer på plass i byråkratiet. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...