skjotta Skrevet 29. september 2014 #1 Skrevet 29. september 2014 Eller finnes der en annen løsning på problemet som jeg ikke fatter? Har altså mistet passet og skal fylle ut melding til politiet. Der spør de etter passnummeret, men det vet jeg jo ikke, for det står jo i passet og om jeg hadde passet ville.jeg jo ikke trengt å melde det savnet!
Maleficent Skrevet 29. september 2014 #2 Skrevet 29. september 2014 Har passnummeret skrevet opp, ligger i safen.
skjotta Skrevet 29. september 2014 Forfatter #3 Skrevet 29. september 2014 Kjenner jeg må begynne et nytt og bedre liv som mer organisert og fornuftig...
Anonym bruker Skrevet 29. september 2014 #4 Skrevet 29. september 2014 Aldri tenkt på en gang. Har mistet passet to ganger og aldri skrevet passnummeret. Anonymous poster hash: 05d52...af1
Anonym bruker Skrevet 29. september 2014 #5 Skrevet 29. september 2014 nei, men jeg vet at jeg engang skrev opp alle slike opplysninger på mail,og sendte til meg selv....men vi er flere nå som har fått nye pass... Anonymous poster hash: 81a79...70c
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå