Anonym bruker Skrevet 29. september 2014 #1 Skrevet 29. september 2014 Tenkte å sende blomster til kjæresten min som ikke bor i samme by som meg, siden det er bursdagen hans har jeg bestilt blomster + sjokolade.. Føler meg litt "teit" men det er vel ikke bare kvinner som blir glad for blomster?? Har du gitt en mann blomster før? Anonymous poster hash: 3f217...71c
januarsurprise Skrevet 29. september 2014 #2 Skrevet 29. september 2014 har ikke gjort det, men syntes det var en god ide - hørtes ut som noe mannen min kunne blitt glad for om vi hadde bodd i hver vår by :-)
Anonym bruker Skrevet 29. september 2014 #3 Skrevet 29. september 2014 Synes det var en god ide siden man får det levert på døren og det er vanskelig å vite om posten når fram akkurat til hans bursdag:) Anonymous poster hash: 3f217...71c
FruMille Skrevet 29. september 2014 #4 Skrevet 29. september 2014 Det er en kjempe fin ide og han blir nok glad for det skal du se Jeg kjøper ofte blomster til mannen min (vel,egentlig til meg selv) men jeg sier at det er til han når han kommer hjem fra jobb
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå