Anonym bruker Skrevet 29. september 2014 #1 Skrevet 29. september 2014 Klarte å miste telefonen i vann for noen dager siden. Heldigvis tørket den og fungerer fint nå, men kom til å tenke på hvor sårbart det er å miste telefonen. Jeg har jo "alt" på den. Notater, apper (noen som kostet en del) en kalender full av påminnelser, ja og musikk, videoer o.l Har sikkerhetskopiering av bilder via goohle, men hva med alt det andre? Finnes det program f.eks på nett som man kan legge inn info man har på telefonen. Slik at man bare kan overføre det til en ny telefon om uhellet slulle være ute? Anonymous poster hash: f2012...d62
Mamma_til_2 Skrevet 29. september 2014 #2 Skrevet 29. september 2014 Min sky om du har telenor mobil, icloud om du har appel, så det finnes muligheter.
Anonym bruker Skrevet 29. september 2014 #3 Skrevet 29. september 2014 Har hverken telenor eller apple. Har samsung og tele2. Må gpogle litt mer. Et ikke bare bildene jeg tenker på, for disse er jo sikkerhetskopiert via google. Men alt det andre jeg tenker mest på :-) Anonymous poster hash: f2012...d62
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå