Anonym bruker Skrevet 29. september 2014 #1 Skrevet 29. september 2014 Vi har vært venner en stund og bare det. Han kjenner derfor barna og kommer over ens med de. Han har ikke barn selv og i og med at jeg er ferdig med barn, vil han heller ikke få det.. Så begynner jeg å tenke.. Han vet at jeg er ferdig med barn og sier det er ok å ha oss som familie i stedet for egne barn. Men jeg klarer ikke tro det helt. De fleste ønsker seg egne barn, men han sier at det ikke er så viktig, så lenge det er barn i familien. Jeg vil ikke la dette fortsette fordi jeg er redd jeg ødelegger for han ved å være ferdig. Om feks 3 år, når behovet kommer, vil det fort bli for sent. Om han da skal bryte med meg, finne ny dame, vente til de har vært samme. Lenge nok til å få barn og så få det. Da er han godt over 40. Overtenker jeg? Anonymous poster hash: 258e9...ddb
Anonym bruker Skrevet 29. september 2014 #2 Skrevet 29. september 2014 en mann på 37 kjenner ikke den biologiske klokka tikke. han har 20 fruktbare år forran seg. om du elsker han, hvorfor vil du ikke ha barn sammen med han? Anonymous poster hash: ffb8c...d76
Anonym bruker Skrevet 29. september 2014 #3 Skrevet 29. september 2014 en mann på 37 kjenner ikke den biologiske klokka tikke. han har 20 fruktbare år forran seg. om du elsker han, hvorfor vil du ikke ha barn sammen med han? Anonymous poster hash: ffb8c...d76 Jeg har allerede 3 barn og det er nok for meg. Er eldre enn han også.. Anonymous poster hash: 258e9...ddb
Anonym bruker Skrevet 29. september 2014 #4 Skrevet 29. september 2014 Hvis han 37 år så er han voksen nok til å ta dette valget selv. Du skal ikke trenge å tenke for ham Men jeg forstår godt tankene dine, jeg har dem selv. Jeg er nå sterilisert, så han kan ikke overtale meg til å få flere barn, heller. Så en barnløs mann som vil være med meg må dessverre innstille seg på at han da ikke vil få egne barn. Dessverre har man ikke noen garanti for at han vil komme til å gå fordi han ombestemmer seg ang barn, men det er vel en sjanse man bare må ta? Anonymous poster hash: bc3de...44a
Anonym bruker Skrevet 29. september 2014 #5 Skrevet 29. september 2014 Han er ikke 37 nå. Vet ikke hvor det kom fra.. Han vil være over 40 om han følger den tidslinjen jeg la frem som eksempel. Anonymous poster hash: 258e9...ddb
Den perfekte mor, påan igjen Skrevet 29. september 2014 #6 Skrevet 29. september 2014 Ja, det synes jeg at du gjør. Om han sier at han ikke ønsker egne barn har du ikke noe annet valg enn å stole på han.
Anonym bruker Skrevet 29. september 2014 #7 Skrevet 29. september 2014 Ja, det synes jeg at du gjør. Om han sier at han ikke ønsker egne barn har du ikke noe annet valg enn å stole på han. Helt greit det, men jeg ser etter noe som varer livet ut, ikke noe som kan ryke om han plutselig finner ut at han vil ha egne barn.. Anonymous poster hash: 258e9...ddb
Den perfekte mor, påan igjen Skrevet 29. september 2014 #8 Skrevet 29. september 2014 Men han sier at han ikke vil det. Det er ikke alle som har noe ønske om det.
Anonym bruker Skrevet 29. september 2014 #9 Skrevet 29. september 2014 Jeg har en mye eldre bror. Han er godt over 50 år og har aldri ønsket seg egne barn. Han ble sammen med en dame som hadde 2 barn fra før av og han er veldig glad for det. Han elsker disse barna, men egne barn vil han ikke ha. De har vært sammen i over 20 år Anonymous poster hash: aaeea...194
Anonym bruker Skrevet 29. september 2014 #10 Skrevet 29. september 2014 Men han sier at han ikke vil det. Det er ikke alle som har noe ønske om det. Han sier at han har et sterkt ønske om familie. Da jeg sa at jeg ikke vil ha flere barn, så sa han at det egentlig ikke var viktig for han om de var hans eller mine. Derfor jeg er skeptisk. Mulig han sier dette i forelskelsesrusen? Anonymous poster hash: 258e9...ddb
Anonym bruker Skrevet 29. september 2014 #11 Skrevet 29. september 2014 Men han sier at han ikke vil det. Det er ikke alle som har noe ønske om det.Han sier at han har et sterkt ønske om familie. Da jeg sa at jeg ikke vil ha flere barn, så sa han at det egentlig ikke var viktig for han om de var hans eller mine. Derfor jeg er skeptisk. Mulig han sier dette i forelskelsesrusen? Anonymous poster hash: 258e9...ddb Jeg vil nok tro forelskelsesrusen er skummel.. Har selv opplevd dilemmaet med nær familie. En ekssvigerinne fant seg en ny, og hadde to barn og var krystallklar på at hun ALDRI skulle ha fler. Mannen hun fant var både yngre og barnløs. Etter to år kom mannen med ønsket.. Og hun grublet på det. Til slutt kom hun til at hun ikke kunne nekte ham barn her i livet og hun valgte å få et barn med ham. Dette hadde vi aldri trodd! Hun var så ferdig med barn, de var tenåringer og hun var i 40 årene! Så ting kan endre seg.. Vanskelig problemstilling egentlig.. Anonymous poster hash: 4e0d2...3ff
Anonym bruker Skrevet 29. september 2014 #12 Skrevet 29. september 2014 Men han sier at han ikke vil det. Det er ikke alle som har noe ønske om det.Han sier at han har et sterkt ønske om familie. Da jeg sa at jeg ikke vil ha flere barn, så sa han at det egentlig ikke var viktig for han om de var hans eller mine. Derfor jeg er skeptisk. Mulig han sier dette i forelskelsesrusen? Anonymous poster hash: 258e9...ddb Jeg vil nok tro forelskelsesrusen er skummel..Har selv opplevd dilemmaet med nær familie. En ekssvigerinne fant seg en ny, og hadde to barn og var krystallklar på at hun ALDRI skulle ha fler. Mannen hun fant var både yngre og barnløs. Etter to år kom mannen med ønsket.. Og hun grublet på det. Til slutt kom hun til at hun ikke kunne nekte ham barn her i livet og hun valgte å få et barn med ham. Dette hadde vi aldri trodd! Hun var så ferdig med barn, de var tenåringer og hun var i 40 årene! Så ting kan endre seg.. Vanskelig problemstilling egentlig.. Anonymous poster hash: 4e0d2...3ff Og den dagen et evt ønske kommer, så må jeg ta valget og finne ut om jeg vil eller ikke.... Og jeg kan ikke få et barn for å beholde kjæresten. Feil grunnlag. Og av ren sympati? Ikke så bra det heller.. Og skal jeg la han få muligheten til å få egen familie, så må jeg bryte ut nå og jeg har det, i egoismens navn, alt for godt til det... Anonymous poster hash: 258e9...ddb
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå