Gå til innhold

Partnerbytte for å få rett kjønn..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg og venninna mi går og planlegger noe stort. Tingen er at jeg har 3 jenter og hun har 2 gutter. Siden mennene bestemmer kjønn har vi så lyst å bytte partnere for en liten periode. Så hadde familiene blitt komplett. Nå gjenstår bare å få mennene med på dette :-)

Anonymous poster hash: a13cf...e8d

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ok. Lykke til med å teste den teorien.

Anonymous poster hash: cb6bc...cee

Skrevet

Hihi

Anonymous poster hash: b8d83...b7c

Skrevet

Jaja, hvorfor ikke. Dere trenger jo ikke hoppe til køys med hverandres menn, det holder jo å bytte sæd. Uansett så må jo mennene deres være med på det.

Men.. nå er det vel noen (forskning?) som sier at det er eggcellen som bestemmer, og slipper inn et spesifikt kjønn? Dvs, sædcellen bærer kjønnet, men eggcellen bestemmer hvem som slippes inn.

Venninnen min fikk barn med en mann som hadde 2 jenter fra før av. Hun fikk gutt. Så ble hun gravid igjen, og var sikker på hun skulle få jente den gangen. Hun fikk gutt igjen.

Såe... Lykke til.

Anonymous poster hash: cba85...854
Skrevet

Og ondet funker, vil det jo være du og din venninne som får disse perfekte familiene. Mennene vil jo fortsatt "bare" ha barn av ett kjønn (og hva i all verden er galt med det?).

Skrevet

Og ondet funker, vil det jo være du og din venninne som får disse perfekte familiene. Mennene vil jo fortsatt "bare" ha barn av ett kjønn (og hva i all verden er galt med det?).

Om det funker, skulle det stå

Skrevet

Da vil jo ikke mennene være pappaer til ungene da, da er det jo enklere å bare bytte unge etterpå, hvis det blir feil kjønn...

Anonymous poster hash: 8289b...2f3
Skrevet

Og hva skjer om den ene babyen "gud forby" hat en medfødt sykdom etc?

Tror ikke dere har tenkt gjennom dette og jeg håper mennene deres sier nei.

Skrevet

Hva med å bare være glade og takknemlige for at dere har fått henholdsvis 2 og 3 friske barn og være fornøyde med det? Tror ikke dere trenger å få flere barn...

Skrevet

Sprø plan spør du meg!

Jeg fikk forresten bekreftet av gynekologen da jeg ble gravid i vår, at det er kvinnen som avgjør hvilke kjønn det blir, ikke mannen som man tidligere trodde!

Anonymous poster hash: a2c34...ff0

Skrevet

Jeg og venninna mi går og planlegger noe stort. Tingen er at jeg har 3 jenter og hun har 2 gutter. Siden mennene bestemmer kjønn har vi så lyst å bytte partnere for en liten periode. Så hadde familiene blitt komplett. Nå gjenstår bare å få mennene med på dette :-)

Ehhh hva med de som får begge kjønn med SAMME MANN??

Anonymous poster hash: 90d89...d09

Skrevet

Haha.

Takk for dagens latter :)

Anonymous poster hash: d5e4c...db1

Skrevet

!

Skrevet

Høres kjempelurt ut. One big happy family. Som deler på alt ;-) lykke til trollmor!

Anonymous poster hash: 6df00...55d

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...