Anonym bruker Skrevet 29. september 2014 #1 Skrevet 29. september 2014 Www.anettemarie.no innlegg om jenter og bæsjing. Utrolig latterlig tenker jeg, men så vet jo ikke jeg hva andre gjør heller. Så, stemmer dette? Anonymous poster hash: 74577...4e6
Anonym bruker Skrevet 29. september 2014 #2 Skrevet 29. september 2014 Jeg må innrøme at jeg gjør det. Synes det er flaut hvis de andre i huset hører dolydene mine. Anonymous poster hash: ce05d...99c
Anonym bruker Skrevet 29. september 2014 #3 Skrevet 29. september 2014 Har ikke gjort det hittil, men gode tips. Anonymous poster hash: b7012...34a
Anonym bruker Skrevet 29. september 2014 #4 Skrevet 29. september 2014 Det med papir i doen gjør jeg,men ikke de andre tingene. Da har jeg lært noe i dag også Anonymous poster hash: 88b07...21d
Anonym bruker Skrevet 29. september 2014 #5 Skrevet 29. september 2014 Hehe, har kun lagt dopapir i bunn først, når jeg har vært skikkelig dårlig i magen og måtte gå på offentlig toalett. Pinlig at de som står i kø skal høre all plumpingen i vannet. Ellers har jeg aldri gjort noe av det andre. Anonymous poster hash: e627f...7f2
Anonym bruker Skrevet 29. september 2014 #6 Skrevet 29. september 2014 Ja! Jeg drar opp med én gang, mye for å forhindre at dassen tetter seg, da. Har også papir i doen. Men å fise på do gjør jeg uten å gjøre det på noen rar måte. Anonymous poster hash: 8fea3...29b
Anonym bruker Skrevet 29. september 2014 #7 Skrevet 29. september 2014 Jeg gjør alle de greiene der og sliter generelt med å gå på do borte. Har litt angst for det faktisk. Gikk alltid hjem fra skolen for å bæsje om jeg virkelig måtte. Anonymous poster hash: c8096...945
Anonym bruker Skrevet 29. september 2014 #8 Skrevet 29. september 2014 Nå har ikke jeg vært inne på siden du henviser til, men.. Jeg bæsjer aldri hos andre, på jobb eller på offenlige toalett. Det har rett og slett aldri i mitt voksne liv skjedd. Det vil si, mulig det har skjedd en gang eller to dersom jeg har bodd hos noen mer enn 5-6 dager. Og da har jeg i så fall stått opp igjen på kvelden (eller natten)etter at alle har lagt seg for å gjøre mitt fornødne. Hjemme går jeg aller helst på do når mannen er ute av huset eller hvertfall i en annen etasje, og sjeldent mens barna er våken. Jeg takler dårlig å bli forstyrret på do. Anonymous poster hash: 05ced...f6a
Anonym bruker Skrevet 29. september 2014 #9 Skrevet 29. september 2014 hi her. Helst seriøst. Jeg sliter også med å gå på do borte, og bruker alltid papir i doen. Og prøver å skjule prompene. Men hjemme? Jeg tenker at dette innlegget, og intervjuet, må gjelde unge jenter med forholdsvis ferske kjærester. Etter en stund i et fast forhold så blir man vel mer åpne med partneren sin? Herregud, det er vel ingen hemmelighet at jenter også bæsjer?! Anonymous poster hash: 74577...4e6
Anonym bruker Skrevet 29. september 2014 #10 Skrevet 29. september 2014 For min del handler det ikke om "åå, han må ikke vite at jeg driter", men at jeg ikke liker å få møkkavann fra do i rassen, og at jeg hater lyden av plompebæsj! Og vi har vært sammen i over 6 år. Anonymous poster hash: 8fea3...29b
Anonym bruker Skrevet 29. september 2014 #11 Skrevet 29. september 2014 Ikke rart at folk har problemer med magen... Anonymous poster hash: bcdd7...b89
Gjest Sekretøsa Skrevet 29. september 2014 #12 Skrevet 29. september 2014 Jeg går ikke på do andre steder enn hjemme, og aldri hvis mannen er i gangen på utsiden. Ungene forvises og bort. Har vært sammen med mannen i 8 år så det er ikke sånn at han ikke vet hva jeg skal, men om jeg vet noen kan høre meg er det bare å knipe igjen!
Anonym bruker Skrevet 29. september 2014 #13 Skrevet 29. september 2014 Nå har ikke jeg vært inne på siden du henviser til, men.. Jeg bæsjer aldri hos andre, på jobb eller på offenlige toalett. Det har rett og slett aldri i mitt voksne liv skjedd. Det vil si, mulig det har skjedd en gang eller to dersom jeg har bodd hos noen mer enn 5-6 dager. Og da har jeg i så fall stått opp igjen på kvelden (eller natten)etter at alle har lagt seg for å gjøre mitt fornødne. Hjemme går jeg aller helst på do når mannen er ute av huset eller hvertfall i en annen etasje, og sjeldent mens barna er våken. Jeg takler dårlig å bli forstyrret på do. Anonymous poster hash: 05ced...f6a Haha, så ille er jeg også! Trodde jeg var nokså alene om å være såpass påpasselig. Jeg synes det er kjempeekkelt å høre andres plumpelyder! Bruk papir, folkens! Anonymous poster hash: 2e008...0de
Anonym bruker Skrevet 29. september 2014 #14 Skrevet 29. september 2014 Nå har ikke jeg vært inne på siden du henviser til, men.. Jeg bæsjer aldri hos andre, på jobb eller på offenlige toalett. Det har rett og slett aldri i mitt voksne liv skjedd. Det vil si, mulig det har skjedd en gang eller to dersom jeg har bodd hos noen mer enn 5-6 dager. Og da har jeg i så fall stått opp igjen på kvelden (eller natten)etter at alle har lagt seg for å gjøre mitt fornødne. Hjemme går jeg aller helst på do når mannen er ute av huset eller hvertfall i en annen etasje, og sjeldent mens barna er våken. Jeg takler dårlig å bli forstyrret på do. Anonymous poster hash: 05ced...f6a Haha, så ille er jeg også! Trodde jeg var nokså alene om å være såpass påpasselig. Jeg synes det er kjempeekkelt å høre andres plumpelyder! Bruk papir, folkens! Anonymous poster hash: 2e008...0de Godt å høre :-) For meg handler det ikke om at mannen (eller folk) ikke skal vite at jeg bæsjer. Det må da være eklere om folk går rundt og tror at all dritten samles på innsiden? Anonymous poster hash: 05ced...f6a
*SommerFrisk* Skrevet 29. september 2014 #15 Skrevet 29. september 2014 Haha jeg gjør alle 3! :fnise:
Anonym bruker Skrevet 29. september 2014 #16 Skrevet 29. september 2014 Glad jeg har et rimelig uproblematisk forhold til kroppens naturlige funksjoner, jeg Bruker papir i do, men det er fordi jeg haaaater å få en sprut med kaldt vann opp i baken, ikke fordi det ikke skal høres hva jeg gjør. Anonymous poster hash: 6695a...047
Anonym bruker Skrevet 30. september 2014 #17 Skrevet 30. september 2014 Jeg gjør også alle de tingene 😋 Anonymous poster hash: d5e24...bf8
Anonym bruker Skrevet 30. september 2014 #18 Skrevet 30. september 2014 Jeg er visst ikke så nøye på det... Doen gikk tett etter at jeg hadde bæsjet (!!!), og da måtte mannen ta to poser tredd utenpå armen for å dytte den opp igjen... Ja, ja. Vi har vært sammen i mange år og har et naturlig forhold til kropp. Anonymous poster hash: 36cd1...5c6
Gjest MiffaBlir3Barnsmor Skrevet 30. september 2014 #19 Skrevet 30. september 2014 Aldri falt meg inn Det har hendt en sjelden gang at jeg har lagt papir i do eller satt på vannet hvis jeg var i starten av noe med en fyr og visste at det var forferdelig lytt på doen. Forøvrig en del år siden. Men sånn ellers, å trekke ned med en gang og fise inn i papiret, nei...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå