Anonym bruker Skrevet 29. september 2014 #1 Skrevet 29. september 2014 Hei. Er så redd for at jeg er gravid igjen. Jeg ønsker så gjerne en baby til, vi har allerede ei datter på 3 år men samboeren min vil vente til vi er ferdige med oppussing av huset. Men jeg har ikke gått på prevensjon i det siste, og hadde mensen nest siste uka i August, og jeg har ikke engang merket at mensen er på vei.. Er allerede ei uke på overtid. Har symptomer på: Trøtthet, humørsvigninger. Akkurat som sist, men jeg tørr ikke teste meg fordi jeg er redd for svaret. Vi skal bort i helgen, så må uansett teste meg før det, for det blir sikkert servert vin. Kan mensen være så sein? Har gått på P-plaster, siden mai. Men sluttet i August pga av jeg vil bytte pervensjon. Hadde mens - etter at jeg sluttet på plasteret, kanskje det er derfor jeg ikke har fått den? Usikker og føler meg akkurat som det forrige svangerskapet.Begynte plutselig og grine når jeg og sambo var uenige om en filleting, og jeg sovnet på sofaen på lørdag. Midt på dagen! Hilsen ei som er usikker… og ikke tørr si noe til samboeren min ennå. Anonymous poster hash: ec845...764
Anonym bruker Skrevet 29. september 2014 #2 Skrevet 29. september 2014 Hei. Er så redd for at jeg er gravid igjen. Jeg ønsker så gjerne en baby til, vi har allerede ei datter på 3 år men samboeren min vil vente til vi er ferdige med oppussing av huset. Men jeg har ikke gått på prevensjon i det siste, og hadde mensen nest siste uka i August, og jeg har ikke engang merket at mensen er på vei.. Er allerede ei uke på overtid. Har symptomer på: Trøtthet, humørsvigninger. Akkurat som sist, men jeg tørr ikke teste meg fordi jeg er redd for svaret. Vi skal bort i helgen, så må uansett teste meg før det, for det blir sikkert servert vin. Kan mensen være så sein? Har gått på P-plaster, siden mai. Men sluttet i August pga av jeg vil bytte pervensjon. Hadde mens - etter at jeg sluttet på plasteret, kanskje det er derfor jeg ikke har fått den? Usikker og føler meg akkurat som det forrige svangerskapet. Begynte plutselig og grine når jeg og sambo var uenige om en filleting, og jeg sovnet på sofaen på lørdag. Midt på dagen! Hilsen ei som er usikker… og ikke tørr si noe til samboeren min ennå. Anonymous poster hash: ec845...764 Du er enten gravid eller hormonforstyrret etter p plaster. Eneste måten å finne ut svaret er å teste. Lykke til❤️ Anonymous poster hash: 6b8ff...2d8
Anonym bruker Skrevet 29. september 2014 #3 Skrevet 29. september 2014 Kan være begge deler dette, enten er ikke syklusen helt på plass etter at du sluttet på plasteret eller du er gravid igjen. Det er nå engang sånn at vi kvinner er på vårt aller mest fruktbare rett etter å ha sluttet med hormonprevensjon, det er ikke uten grunn de som sliter med å bli gravide ofte blir rådet til å gå på p-piller i 3 mnd også pule som kaniner måneden de slutter Si det til samboeren med en gang, ikke gå å tenk alene frem til du tester. La han også kjenne litt på tankene før du tester, la han få vite at mensen er sen og la han fundere litt på det frem til dere tar testen. Er nesten litt dårlig gjort å gå en hel uke å tenke på dette selv uten å la han ta del i det, men kaste nyheten som et sjokk på han når du selv har hatt over en uke på å venne deg til tanken.... Anonymous poster hash: 2c65e...555
Sunshine4 Skrevet 29. september 2014 #4 Skrevet 29. september 2014 Takk for svar. Jeg klarte ikke å holde meg, så fortalte det med engang samboeren kom hjem. Dro og kjøpte test.. Testet negativ, så enten så er det for tidlig eller så kommer mensen rett rundt hjørnet. Har vært utmattet i hele dag, kunne sovet hele dagen hvis jeg hadde hatt mulighet. Tror dere fremdeles det er en sjangse? Kjøpte en til, sånn for sikkerhet. Så kan jeg evt ta en senere denne uken om det ikke kommer noe mens på besøk. Nå testet jeg jo ikke heller på morgenurin.
Mamma_til_2 Skrevet 29. september 2014 #5 Skrevet 29. september 2014 Jeg ville ventet til fredag med og teste så er du sikrere med tanke på helgen, mine tester var negativ 14 dager etter ventet mens men gravid var jeg.
Anonym bruker Skrevet 29. september 2014 #6 Skrevet 29. september 2014 Takk for svar. Jeg klarte ikke å holde meg, så fortalte det med engang samboeren kom hjem. Dro og kjøpte test.. Testet negativ, så enten så er det for tidlig eller så kommer mensen rett rundt hjørnet. Har vært utmattet i hele dag, kunne sovet hele dagen hvis jeg hadde hatt mulighet. Tror dere fremdeles det er en sjangse? Kjøpte en til, sånn for sikkerhet. Så kan jeg evt ta en senere denne uken om det ikke kommer noe mens på besøk. Nå testet jeg jo ikke heller på morgenurin. Du må teste på morgenurin Anonymous poster hash: 1d3e0...48a
Sunshine4 Skrevet 29. september 2014 #7 Skrevet 29. september 2014 Takk for svar. Jeg klarte ikke å holde meg, så fortalte det med engang samboeren kom hjem. Dro og kjøpte test.. Testet negativ, så enten så er det for tidlig eller så kommer mensen rett rundt hjørnet. Har vært utmattet i hele dag, kunne sovet hele dagen hvis jeg hadde hatt mulighet. Tror dere fremdeles det er en sjangse? Kjøpte en til, sånn for sikkerhet. Så kan jeg evt ta en senere denne uken om det ikke kommer noe mens på besøk. Nå testet jeg jo ikke heller på morgenurin. Du må teste på morgenurin Anonymous poster hash: 1d3e0...48a Da venter jeg til litt lengre ut i uken, også tester jeg på morgenurin så fremt ikke mensen har kommet. Men skulle ha hatt mensen rundt den 20-23 september. Så har jo egentlig gått rundt 5-10 dager på overtid. Har jo hatt regelmessig mens selv om jeg gikk på plaster. Så rart det plutselig nå skulle tulle..
Anonym bruker Skrevet 29. september 2014 #8 Skrevet 29. september 2014 Sounds like me. Nå er jeg gravid i 8. uke... Anonymous poster hash: fa14f...85b
Sunshine4 Skrevet 30. september 2014 #9 Skrevet 30. september 2014 I dag har jeg hatt ufattelig hodepine, slapp og murring. Og jeg har aldri hodepine men i dag har det vært ekstremt. Usikker
Ærlige Ærna Skrevet 30. september 2014 #10 Skrevet 30. september 2014 Hvis hovedgrunnen til at du er redd for at du er gravid er at dere skulle vente til huset er ferdig oppusset...ja da synes jeg ikke det er noe å bli veldig redd for. Det med oppussing ordner seg, men en graviditet er ikke alltid lett å "bestille". Dere har en datter på tre år, fin aldersforskjell, dette blir bare fint! Tror sikkert mannen din vil bli glad når han får summet seg (gitt du er gravid da) ;-)
Sunshine4 Skrevet 30. september 2014 #11 Skrevet 30. september 2014 Er det slik så jeg er gravid så blir vi nok en til i familien. Ville aldri i verden tatt barnet vekk, men vi får se. Hadde jo vært koselig også 😊
Sunshine4 Skrevet 30. september 2014 #12 Skrevet 30. september 2014 Mensen er fremdeles ikke kommet, heller ingen tegn til mensen. Burde jeg ta en test imorgen tidlig eller vente litt lengre?
Lessismore Skrevet 30. september 2014 #13 Skrevet 30. september 2014 Ta en test du. Når forventet du mens?
Sint naken biltyv Skrevet 30. september 2014 #15 Skrevet 30. september 2014 Vent en dag eller to å ta en test til😊 Du får holde oss oppdatert, det er jo litt spennende😁
Anonym bruker Skrevet 30. september 2014 #16 Skrevet 30. september 2014 er det vrikelig verdens ende å ikke få pussa opp huset ??fatter ikke hva problemet er ,rett og slett.og om du er redd for å fortelle samboeren din at du kan være gravid,ja da har dere begge et problem..! Anonymous poster hash: f41eb...75e
Sunshine4 Skrevet 1. oktober 2014 #17 Skrevet 1. oktober 2014 er det vrikelig verdens ende å ikke få pussa opp huset ??fatter ikke hva problemet er ,rett og slett.og om du er redd for å fortelle samboeren din at du kan være gravid,ja da har dere begge et problem..! Anonymous poster hash: f41eb...75e Det er ikke snakk om verdense ende. Men det er ikke så lenge siden vi kjøpte huset og ble enige om å vente litt til med en baby til alt hadde roet seg. Behøver da ikke ha et problem fordi vi har prioritert og pusse opp huset vi nettopp kjøpte før vi ville ha en baby til? Og i hovedsak, at samboeren min ville vente litt og var ikke helt klar for en til enda. Uansett tok jeg en test nå, og den var negativ. Så er nok bare jeg innbiler meg gitt. (fordi jeg egentlig vil) Rart det med mensen, men den kommer vel snart. Sikkert bare kluss med syklusen min.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå