Gå til innhold

Jeg blør :(


Kanskje snart <3 86

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Så flott!!! Masse lykke til! Oppdater om 13 dager også!

Klem

Takk, oppdatering kommer etter neste UL :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Trulte med to små

Huff, fælt med blødninger altså! Jeg var på jobb på onsdag og begynte å blø, ca et halvt bind og dro til legen. Var da 6+1 men legen kunne ikke se noen sikker hjerteaktivitet og jeg fikk diagnosen "truende abort" og sykemelding. 

Skal på ny UL den 9 okt og håper da veldig å se et bankende hjerte <3

Jeg har ikke blødd etter den ene gangen og blør ingenting nå heldigvis. Jeg har en så stor følelse av at dette skal gå bra, det er som om jeg bare vet at det gjør det!

Håper inderlig det stemmer!

 

Masse lykke til dere andre og håper spottingen/blødningen gir seg!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk for svar:)! Det ble en veldig lang og natt.. Spottingen forsvant like fort som den kom enda en gang! Det dumme med å blø er at jeg ikke klarer å forbinde det med et normalt svangerskap, uansett hvor mye jeg sier til meg selv at dette er normalt, så er jeg livredd! Heldigvis har jeg ikke smerter, så har litt håp<3 Hadde jeg hatt UL her hjemme så tror jeg at jeg hadde brukt den hver dag, hehe;)! Både fastlegen min og gynekologen er ikke på jobb den kommende uken så må nok vente tålmodig på UL i over en uke til. I tilegg er det nok best å vente til uke 7 så jeg ikke blir mere skremt hvis jeg ikke ser hjerteaktivitet. Skulle ønske jeg hadde samme følelse som deg Trulte med to små, men tror 6 SA/kjemiske har gjort meg pessimistisk. Håper ikke magefølelsen stemmer og at dette går bra:) Masse lykke til fremover begge to<3 :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...