Gå til innhold

GU og hår nedentil


Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg barberer meg sjeldent pga liten hårvekst og tildels på grunn av eksem. Når jeg må inn til GU tenker jeg aldri på om jeg har hår eller ikke. Jeg bryr meg bare om å være relativt nydusjet.. En venninne av meg fortalte at hun alltid barberer seg grundig før GU. Er det vanlig å "pynte" seg for gynekologen?

Trodde de mente at man bør ha hår jeg.

 

Anonymous poster hash: b7500...e3e

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja det er teit spørsmål, men jeg lurer virkelig :)

 

Anonymous poster hash: b7500...e3e

Skrevet

Jeg tror de gir faen.



Anonymous poster hash: 8a5a4...18f
Skrevet

Du trenger ikke pynte deg, de bryr seg ikke om hår!

Skrevet

Veldig sjelden jeg glattbarberer meg. Men trimmer det ofte. Og alltid før jeg skal på GU. 



Anonymous poster hash: 77398...8e7
Skrevet

Jeg pleier å barbere leggene før jeg drar til gynekologen. Det er da tross alt de som skal ligge blottet opp i været!

Skrevet

Haha, jeg synes også det er viktigere med leggene :-D

 

Buskene min får leve, så sant det ikke er sommer og bikinisesong - da er jeg godt trimmet.

Skrevet

Flott, da er jeg ikke den eneste som ikke gidder bruke tid på å pynte meg for gynekolog eller fastlege :) Barbere legger er notert ;)

 

Anonymous poster hash: b7500...e3e

Skrevet

Og på hvilken måte er det å pynte seg hvis man er glattbarbert? Det er bare ekkelt, og uhygienisk.

 

Anonymous poster hash: 4e5f7...59a

Skrevet

Og på hvilken måte er det å pynte seg hvis man er glattbarbert? Det er bare ekkelt, og uhygienisk.

 

Anonymous poster hash: 4e5f7...59a

Smak og behag ;)

 

Anonymous poster hash: 223ee...a5a

Skrevet

Syns egentlig det bare blir flaut å glattbarbere seg til en GU time. Enig i at leggene kan barberes da!

Skrevet

Behåring er faktisk noe man ser på når man utreder for feks hormonforstyrrelser, så innimellom kan det være en ulempe å være barbert ;)



Anonymous poster hash: 8bd63...b73
Skrevet

Jeg pleide å glattbarbere meg før fordi mannen min likte det. Det synes jeg var flaut fordi det nettopp ser ut som om man pynter seg for besøket. Nå gjør jeg ikke noe, bare dusjer og barberer legger. Mye mindre ukomfortabelt synes jeg. 



Anonymous poster hash: b87ba...867

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...