Anonym bruker Skrevet 29. september 2014 #1 Skrevet 29. september 2014 Det skal holde til mat og friti for to voksne og en 2 åring. Hva tenker dere om det? Anonymous poster hash: 8dfec...c76
Anonym bruker Skrevet 29. september 2014 #2 Skrevet 29. september 2014 Det burde du klare! Er vel 2 uker... Anonymous poster hash: b1d96...bb6
Anonym bruker Skrevet 29. september 2014 #3 Skrevet 29. september 2014 Vi har 4500 til 10 okt, går jo helt fint. Anonymous poster hash: 8fa2f...212
Anonym bruker Skrevet 29. september 2014 #4 Skrevet 29. september 2014 Ja jeg bare spør Jeg syns det høres lite ut.. men lurer på om det egentlig er mer enn nok ... Anonymous poster hash: 8dfec...c76
Anonym bruker Skrevet 29. september 2014 #5 Skrevet 29. september 2014 Djizzz Anonymous poster hash: abe97...834
LittLykkelig Skrevet 29. september 2014 #6 Skrevet 29. september 2014 Eeeh d må da vel gå bra? Med mindre dere skal på ferie.. 😄
Anonym bruker Skrevet 29. september 2014 #7 Skrevet 29. september 2014 Jeg har vel ikke sagt at det er noe gærent, har jeg det?!!? Jeg spør hva dere syns om det... DJIIIIZZZ right back to you! Anonymous poster hash: 8dfec...c76
Anonym bruker Skrevet 29. september 2014 #8 Skrevet 29. september 2014 Det går nok fint, lag en plan på middager og hold deg til den etter beste evne :-) fritid kan jo være billig med en toåringen, oppdagelsestur i skogen med en pakke kjeks er jo faktisk schlager for småttiser! :-) Anonymous poster hash: 976ac...a65
Anonym bruker Skrevet 29. september 2014 #9 Skrevet 29. september 2014 5000 kr er gjerne det vi har igjen til en mnd. Da er vi 6 pers annen hver uke, og tre resten. Så ja, det burde holde Anonymous poster hash: d127e...f39
Anonym bruker Skrevet 29. september 2014 #10 Skrevet 29. september 2014 Det er mer enn vårt budsjett, vi er to voksne og en barnehageunge Anonymous poster hash: faab1...3a6
Anonym bruker Skrevet 29. september 2014 #11 Skrevet 29. september 2014 Det skal holde til mat og friti for to voksne og en 2 åring. Hva tenker dere om det? Anonymous poster hash: 8dfec...c76 Helt greit. Hva bruker dere vanligvis på "fritid"? Anonymous poster hash: ef3b7...31f
Anonym bruker Skrevet 29. september 2014 #12 Skrevet 29. september 2014 Vi har aldri mer enn 2500 på mat, klær, bensin og fritid pr uke. Og vi er 2 voksne, og 3 barn, hvorav 2 skolebarn..... Anonymous poster hash: bd4db...41f
Anonym bruker Skrevet 29. september 2014 #13 Skrevet 29. september 2014 Ja,buhu,stakkars deg,du kommer til å sulte ihjel! Vi er også 3 stk og har 1600kr til den 20.oktober. Vi overlever :-) Anonymous poster hash: cdf0d...de5
Anonym bruker Skrevet 29. september 2014 #14 Skrevet 29. september 2014 Ja,buhu,stakkars deg,du kommer til å sulte ihjel! Vi er også 3 stk og har 1600kr til den 20.oktober. Vi overlever :-) Anonymous poster hash: cdf0d...de5 Skrev jeg at vi hadde det fælt? Anonymous poster hash: 8dfec...c76
Anonym bruker Skrevet 29. september 2014 #15 Skrevet 29. september 2014 Jeg tenker at det går på hva man er vant til. Jeg har 9000,- igjen på lønnskontoen nå, får inn ca 8000,- på kontoen den 10, og får lønn igjen den 20. Da har jeg ikke tatt med hva mannen min har på konto, for det har jeg ikke peiling på Jeg vet at objektivt sett så har jeg ikke dårlig råd, og at det ikke er noe problem. Alikevel blir jeg småstresset av at det er så lite igjen der akkurat nå i forhold til det det pleier å være... Så det går helt sikkert bra, men jeg hadde ikke likt å ha så lite igjen Anonymous poster hash: 1d4e4...368
Anonym bruker Skrevet 29. september 2014 #16 Skrevet 29. september 2014 Da tenker jeg at jeg ville satt i alle fall 2000 kr på sparekonto... Anonymous poster hash: 97a09...280
Anonym bruker Skrevet 29. september 2014 #17 Skrevet 29. september 2014 Det skal holde til mat og friti for to voksne og en 2 åring. Hva tenker dere om det? Anonymous poster hash: 8dfec...c76 Vi pleier å bruke 8000,- på en måned, og da kjøper vi det vi vil ha og ser ikke noe særlig på prisen. Spørs om vi hadde klart å bruke 5000 på to uker... Anonymous poster hash: 9fee1...792
Anonym bruker Skrevet 29. september 2014 #18 Skrevet 29. september 2014 BUHU ...det er sånn vi har for en måned Anonymous poster hash: 6c1b4...55b
Anonym bruker Skrevet 29. september 2014 #19 Skrevet 29. september 2014 2000 til sparing, resten holder til mat osv i to uker. Anonymous poster hash: 30840...046
Anonym bruker Skrevet 29. september 2014 #20 Skrevet 29. september 2014 Blir mest forundret over at noen må spørre om det... Anonymous poster hash: 5d333...089
Anonym bruker Skrevet 29. september 2014 #21 Skrevet 29. september 2014 ehh. Jeg har 400kr til den 12! :/ Anonymous poster hash: e66c7...305
Anonym bruker Skrevet 29. september 2014 #22 Skrevet 29. september 2014 Går nok fint, men skjønner du bekymrer deg, det er lite når man ikke er vant til å tenke over alt man handler. Vi har normalt hatt det ganske ok økonomisk, men de siste månedene har det vært mye trangere av forskjellige grunner og alt av buffer er borte, skummelt!!! Jeg er ikke god på hverken å planlegge eller handle fornuftig. Så nå er det veldig annerledes, og de siste månedene har vi virkelig blitt nødt til å se hva vi egentlig bruker penger på, og det har faktisk vært utrolig nyttig. Nå har vi igjen ca 1000,- til den 9. Regner med det holder til over helga, så må jeg kanskje bruke 3-400 på mastercard eller selge unna litt klær ungene ikke passer lenger. Får bare håpe ikke noen store utgifter plutselig kommer i denne perioden vi har dårlig råd. Mitt råd er å ta ut pengene dere har igjen, og fordele de altså 2500 per uke ca. Pengene forsvinner fort når man trekker kortet. Anonymous poster hash: 0707a...f19
Anonym bruker Skrevet 29. september 2014 #23 Skrevet 29. september 2014 Jeg tenker at noen har det altfor godt og for dyre vaner hvis man må stille slike spørsmål. Jeg har 2500 til 10.oktober, et barn, en voksen. Jeg kommer ikke til å gå tom til lønning, det er mer enn nok og har også satt noe på sparekonto tidligere. Anonymous poster hash: 0aeac...74e
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå