Anonym bruker Skrevet 29. september 2014 #1 Skrevet 29. september 2014 Hvem ber dere? H*n leker like mye med guttene og jentene, så blir litt feil å bare invitere de av samme kjønn å ( noe jeg egentlig er litt imot også, hvorfor kjønnssegregere barnebursdag ? ). Føler også det blir feil å bare ta de fra samme årskull. Er bare bestevennen og et par til som er født året etter. Så da bli 3 stk utelatt. Ikke aktuelt! Er også 7 stk på den andre avdelinga h*n leker mye med (og som har invitert h*n), så da føler jeg vi må ha med de også. Skal vi innvitere alle (pluss de 7 på den andre avdelinga) blir de 34. Skal vi invitere de h*n leker mest med, blir de 13. Liker ikke å plukke ut noen få, syns synd i de som aldri blir bedt. Tar vi alle MÅ vi leie lokale, tar vi de h*n leker mest med kan de dra på lekeland hvis h*n vil det. Kan jo også kutte ut barnehagebursdag, og heller reise til min hjemby. Besøke slekt og venner, invitere søskenbarn og tremenninger. Da blir det 8 barn på nogenlunde samme alder. Da kan barna herje og leke mens vi voksne kan sitte og snakke sammen. Noe som skjer alt for sjeldent, da alle har egne familier nå. H*n leker fint med alle sammen de gangene de treffes. Anonymous poster hash: 8c365...014
Honningmelon Skrevet 29. september 2014 #2 Skrevet 29. september 2014 På min jente sitt årskull er de seks jenter og seks gutter. Kommer til å invitere jentene.
Anonym bruker Skrevet 29. september 2014 #3 Skrevet 29. september 2014 Vil absolutt anbefale deg å finne et naturlig sted å sette et skille mellom hvem som blir invitert og hvem som ikke blir. Å invitere 34 i en 4-årsdag blir veldig voldsomt uansett om du leier lokale. Det blir veldig stort og kaotisk for alle. Be alle på én avdeling, evt to årskull om det ikke er naturlig med bare ett årskull. I en fireårsdag er det mer enn nok med 10 barn. Anonymous poster hash: f33e4...4fe
Anonym bruker Skrevet 29. september 2014 #4 Skrevet 29. september 2014 Vi tar årskull, det er normen i vår bhg. Da blir de 9 stk. Vi skal ha det hjemme, som ble mot strømmen i årets bursdagsrunde der alle fireåringene har hatt det på lekeland. Men tror det blir bra med god gammeldags fiskelek, skattejakt osv. :-) anbefaler å invitere etter alle på samme alder/kjønn prinsipp, husk også at det er vi voksne som er ansvarlig for at ingen blir utelatt! Anonymous poster hash: 2b1d7...ebc
Anonym bruker Skrevet 29. september 2014 #5 Skrevet 29. september 2014 Har ingen råd, bortsett fra at det med søskenbarn og tremenninger hørtes koselig ut hvis barnet vil det. Men ville bare si, så heldig barnet er som har så mange å leke med, både i familien og barnehagen. Anonymous poster hash: 0191c...66d
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå