kvirrevittt Skrevet 29. september 2014 #1 Skrevet 29. september 2014 Nokon som har prøvd å ta med seg strikketøyet i håndbagasjen? Er det tillatt?
Lurker Skrevet 29. september 2014 #2 Skrevet 29. september 2014 Jeg har det alltid med meg, aldri vært noe problem. Jeh bruker bambuspinner, men vet ikke om det har noe å si.
Anonym bruker Skrevet 29. september 2014 #3 Skrevet 29. september 2014 Jeg har reist en del. Og opplevd en gang en dame som satt og strikket ivrig i flyet. Vi har en aktiv gutt med på turer, så ikke hyggelig med strikkepinner rett ved. Skjønner ikke at dette skal være lov. Ubehagelig for medpassasjerer og strikkepinner kan vel brukes som et slags våpen også? Håper folk kan strikke i sin egen stue Takk! Anonymous poster hash: f6e93...675
kvirrevittt Skrevet 29. september 2014 Forfatter #4 Skrevet 29. september 2014 Takk for svar, eg får prøve då, er så grei tidtrøyte
Anonym bruker Skrevet 29. september 2014 #5 Skrevet 29. september 2014 Rundpinne er lov, men ikke settepinner. Anonymous poster hash: 55878...296
kvirrevittt Skrevet 29. september 2014 Forfatter #6 Skrevet 29. september 2014 Jeg har reist en del. Og opplevd en gang en dame som satt og strikket ivrig i flyet. Vi har en aktiv gutt med på turer, så ikke hyggelig med strikkepinner rett ved. Skjønner ikke at dette skal være lov. Ubehagelig for medpassasjerer og strikkepinner kan vel brukes som et slags våpen også? Håper folk kan strikke i sin egen stue Takk! Anonymous poster hash: f6e93...675 Hm, har barn sjølv eg, og ikkje redd for at dei skader seg på de. Anyways, eg kan ta hensyn til andre altså og hadde kanskje ikkje tatt fram pinnane med ein liten gut ved sidan av meg.
Anonym bruker Skrevet 29. september 2014 #7 Skrevet 29. september 2014 Rundpinne er lov, men ikke settepinner. Anonymous poster hash: 55878...296 Er det nye regler? På Flesland og Schiphol Anonymous poster hash: 3c341...4da
Anonym bruker Skrevet 29. september 2014 #8 Skrevet 29. september 2014 Jeg har reist en del. Og opplevd en gang en dame som satt og strikket ivrig i flyet. Vi har en aktiv gutt med på turer, så ikke hyggelig med strikkepinner rett ved. Skjønner ikke at dette skal være lov. Ubehagelig for medpassasjerer og strikkepinner kan vel brukes som et slags våpen også? Håper folk kan strikke i sin egen stue Takk! Anonymous poster hash: f6e93...675 Så strikking på flyet skulle vært forbudt fordi man muligens kanskje kan havne ved siden av et barn?? Makes sense... Anonymous poster hash: 8827d...cc1
Anonym bruker Skrevet 29. september 2014 #9 Skrevet 29. september 2014 Rundpinne er lov, men ikke settepinner. Anonymous poster hash: 55878...296 Er det nye regler? På Flesland og Schiphol har det aldri vært et problem med settpinner, hverken metal eller bambus. Anonymous poster hash: 3c341...4da Anonymous poster hash: 3c341...4da
Anonym bruker Skrevet 29. september 2014 #10 Skrevet 29. september 2014 Jeg har reist en del. Og opplevd en gang en dame som satt og strikket ivrig i flyet. Vi har en aktiv gutt med på turer, så ikke hyggelig med strikkepinner rett ved. Skjønner ikke at dette skal være lov. Ubehagelig for medpassasjerer og strikkepinner kan vel brukes som et slags våpen også? Håper folk kan strikke i sin egen stue Takk! Anonymous poster hash: f6e93...675 Så strikking på flyet skulle vært forbudt fordi man muligens kanskje kan havne ved siden av et barn?? Makes sense... Anonymous poster hash: 8827d...cc1 spiller du dum eller?? Strikepinner kan bli brukt som våpen derfor er det ikke lov! Anonymous poster hash: 24ce6...8ab
Anonym bruker Skrevet 29. september 2014 #11 Skrevet 29. september 2014 Jo, det er lov med strikkepinner. På nettsiden til Luftfartstilsynet står følgende: "Kan jeg ta med strikkepinner? Strikkepinner står ikke på lista over forbudte gjenstander da de ikke anses å kunne benyttes som våpen. Du kan ta med deg vanlige strikkepinner av normal størrelse." Anonymous poster hash: 05475...620
Anonym bruker Skrevet 29. september 2014 #12 Skrevet 29. september 2014 Jeg har reist en del. Og opplevd en gang en dame som satt og strikket ivrig i flyet. Vi har en aktiv gutt med på turer, så ikke hyggelig med strikkepinner rett ved. Skjønner ikke at dette skal være lov. Ubehagelig for medpassasjerer og strikkepinner kan vel brukes som et slags våpen også? Håper folk kan strikke i sin egen stue Takk! Anonymous poster hash: f6e93...675 Hvorfor er det et problem at en dame strikker på flyet selv om dere reiser med en aktiv gutt? Gutten skal vel ikke være i denne damens sete, og jeg regner med at strikkepinnene hennes IKKE stikker utenfor hennes sete! ...når det er sagt er det vel sikkerhetsmessige grunner om strikkepinner blir nektet tatt med. Da pga at de kan brukes som "stikkvåpen" i en evt terrorhandling. Anonymous poster hash: 51909...e02
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå