Anonym bruker Skrevet 29. september 2014 #1 Skrevet 29. september 2014 Skal i 82 års selskap til barnas oldemor, og vi ønsker å gi henne en fin men ikke veldig kostbar gave. Spurte barna hennes hva hun trenger/ønsker seg og tipsene vi fikk var på linje med bryllupsgaver! Har mange bursdagsgaver å kjøpe fremover, blir dyrt om alle skal ligge på mange hundre kroner hver. En tanke som slo meg er å lage mange fine bilder av barna i en stor ramme. Blir det dumt? Anonymous poster hash: 84e09...c02
Anonym bruker Skrevet 29. september 2014 #2 Skrevet 29. september 2014 Har hun plass til flere bilder? Hva med en proviantkasse? En litt finere nattkjole eller ullundertøy med blonder på? Anonymous poster hash: d744f...ce2
Anonym bruker Skrevet 29. september 2014 #3 Skrevet 29. september 2014 Skal i 82 års selskap til barnas oldemor, og vi ønsker å gi henne en fin men ikke veldig kostbar gave. Spurte barna hennes hva hun trenger/ønsker seg og tipsene vi fikk var på linje med bryllupsgaver! Har mange bursdagsgaver å kjøpe fremover, blir dyrt om alle skal ligge på mange hundre kroner hver. En tanke som slo meg er å lage mange fine bilder av barna i en stor ramme. Blir det dumt?Anonymous poster hash: 84e09...c02 Hvis hun hadde ønsket seg flere bilder av barnebarna, så hadde det vel blitt sagt!! Du trenger selvsagt ikke følge en ønskeliste, men poenget med en slik liste er jo å gi et bilde av hva hun ønsker/trenger. Hvis du går utenfor listen, bør du velge noe som du vet hun kan bruke eller noe hun trenger, evt noe hun kan bruke opp (ala spiselige ting) Anonymous poster hash: 515c9...5fd
Anonym bruker Skrevet 29. september 2014 #4 Skrevet 29. september 2014 Hun har ikke kommet med noen liste, for hun mener hun har alt hun trenger! ! Jeg spurte barna hennes om de hadde noen ideer til hva hun kan trenge, men de kom bare med veldig veldig dyre forslag. Hi Anonymous poster hash: 84e09...c02
Anonym bruker Skrevet 29. september 2014 #5 Skrevet 29. september 2014 Hva var de dyre forslagene, da? Kanskje vi kan hjelpe deg med å finne billige alternativer Anonymous poster hash: 86629...57d
Anonym bruker Skrevet 29. september 2014 #6 Skrevet 29. september 2014 Var diverse bager og vesker av eksklusive merker, smykker med diamant på osv. Jeg har aldri sett at hun trenger en merke bag, en helt vanlig bag med plass til litt klær og toalettmappe fungerer vel like godt? Denne damen er ikke typen til å bry seg med en Michael Kors veske! Er bare redd det blir kommentert av barna om vi kommer med noe som er mindre verdt en det de tipset om. Anonymous poster hash: 84e09...c02
Anonym bruker Skrevet 29. september 2014 #7 Skrevet 29. september 2014 Vet du, da syns jeg du skal kjøpe en helt vanlig bag/ veske, som du tror hun vil like. Om barna hennes kommenterer det så får du bare si at du kjenner XX såpass godt at du vet hun ikke bryr seg om merker og dill. Anonymous poster hash: 86629...57d
Mamma_til_2 Skrevet 29. september 2014 #8 Skrevet 29. september 2014 En dame på 82 år trenger ikke dyre vesker og diamanter, men barna ser at de kan arve dette!! kjøp noe som du tenker hun vill like, nytt sjal,/ skjerf, ullstrømpebukse, vanter etc.
Anonym bruker Skrevet 29. september 2014 #9 Skrevet 29. september 2014 Takk!! Du sa det jeg tenker stille inni meg! Fy søren altså Anonymous poster hash: 84e09...c02
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå