Anonym bruker Skrevet 29. september 2014 #1 Skrevet 29. september 2014 Hva synes dere om denne måten å innrede et vaskerom på? Jeg har så lyst på det, men tror ikke jeg får det til Kan vel ikke være så vanskelig....vel? Fikk noen til å tegne innredning til vaskerom for meg, tror det var på Monter og de ville ha 33.000 for det. Det har jeg ikke råd til. Men dette her..hmmm, det har jeg råd til men handy hender, det spørs Noen som har fått dette til? http://sissels.blogg.viivilla.no/2014/01/08/cottage-inspirert-vaskerom-innredet-med-paller/ Anonymous poster hash: 7874c...c0b
Anonym bruker Skrevet 29. september 2014 #2 Skrevet 29. september 2014 Det var jo veldig stilig! Skulle gjerne hatt det slik selv. Men etter å ha lagd utemøbler av paller i sommer kommer jeg aldri til å sette igang med et palleprosjekt igjen. Det er mye arbeid! For ikke å snakke om et evinnelig gris når de skal males inni alle krinker og kroker... Anonymous poster hash: 7c28a...8f5
Anonym bruker Skrevet 29. september 2014 #3 Skrevet 29. september 2014 Det var jo veldig stilig! Skulle gjerne hatt det slik selv. Men etter å ha lagd utemøbler av paller i sommer kommer jeg aldri til å sette igang med et palleprosjekt igjen. Det er mye arbeid! For ikke å snakke om et evinnelig gris når de skal males inni alle krinker og kroker... Anonymous poster hash: 7c28a...8f5 Åhhhh ikke si det Men jeg har god jeg da, og veldig lyst Anonymous poster hash: 7874c...c0b
Anonym bruker Skrevet 29. september 2014 #4 Skrevet 29. september 2014 Skulle stå god tid. Hi Anonymous poster hash: 7874c...c0b
Villbringebringebær Skrevet 29. september 2014 #5 Skrevet 29. september 2014 Spray maling er genialt til paller! Det får du kjøpt på Jernia, Clas Olson og på Europris(det skal slutte med det, så kan hamster rest lageret billig) De har også på alle malebutikker.jeg maler mye interiør, og sverger til spray om det er knotete møbler som paller og gyngestoler. Kjenner ikke en snekker da som kan hjelpe til med montering? Mannen min er snekker så je er heldig sånn. Du kan låne han
Anonym bruker Skrevet 29. september 2014 #6 Skrevet 29. september 2014 Spray maling er genialt til paller! Det får du kjøpt på Jernia, Clas Olson og på Europris(det skal slutte med det, så kan hamster rest lageret billig) De har også på alle malebutikker.jeg maler mye interiør, og sverger til spray om det er knotete møbler som paller og gyngestoler. Kjenner ikke en snekker da som kan hjelpe til med montering? Mannen min er snekker så je er heldig sånn. Du kan låne han Ja, gjerne det Mannen min er ikke snekker og han sier gjerne " nei, det blir ikke fint, det går ikke bla bla " for han kan ikke sånne ting, haha... Så må nok stole på meg selv Takk for tips om spraymaling, skal hamstres Anonymous poster hash: 7874c...c0b
Anonym bruker Skrevet 29. september 2014 #7 Skrevet 29. september 2014 Jeg syns du skal ta mot til deg og prøve. Får du det ikke til, får du det ikke til. Værre er det ikke, men jeg tror du får det til om du bare hiver deg ut i det. Og ikke tro du er ferdig på en dag, der bommer ofte folk. Det tar tid, hvertfall når en ikke har gjort det før. Spraymal alle pallene ute før du begynner. Mål opp, og tegn slik at du har litt å gå etter når du skal begynne. Bruk skruer og ikke spiker. For brukerr du spikerr er det mye vanskeligere å rette opp om det blir noe feil. Og bruk heller for mange skruer enn for få. Min mann var slik som brukte for lite, så ting gikk litt sjeis etter en stund. Jeg bruker vist alt for mange sier han, men han har etterhvert sett hvorfor jeg bruk så mange. Når hylla på stua begynte å tippe, så skjønte han hvorfor jeg maste om at han skulle hatt to til skruer. Så nå bruker han også mange. Ting må læres, og prøver man så får en det som oftes til. Om det blir perfekt er en annen sak, men da vet en hva en gjorde feil og hva en kan gjøre bedre til neste gang. Evt kan man prøve en gang til. Min mann foret ut og satte lister rundt nye vinduer her om dagen. Det er ikke perfekt, men han hoppet ut i det og prøvde. Det ser greit ut, men litt maling så tror jeg at jeg skal overleve det. Hadde jeg gjort det selv, så hadde jeg ikke vært fornøyd, men nå har jeg gjort det endel ganger før og måtte virkelig holde meg i skinnet for p ikke overta når han holdt på. For han ville nemlig gjøre det selv, han ville lære seg det. Så utifra å ha hatt ti tommeltotter når vi ble sammen, må jeg si jeg er mektig imponert over han nå. Fikser det meste i huset nå, og tilsammen så klarer vi det meste. Heldigvis har vi en snekkervenn vi kan ringe om råd når det er noe vi ikke skjønner. Han gjør ikke noe for oss, men gir oss råd. Han si han kan reparere ting for oss om vi ikke får det til eller om det går helt sjeis. Ikke hattt bruk for det enda. Anonymous poster hash: 2d832...90a
Anonym bruker Skrevet 29. september 2014 #8 Skrevet 29. september 2014 Det er ikke å anbefale. Du kommer til å ødlegge masse tøy! Pallene er veldig grove i treverket og selv om du maler dem nøye er det masser av fliser som lett setter seg fast i tekstilene. I tillegg er det håpløst å holde rent, både på grunn av alle krikene og krokene og fordi de er så ru. Det er ikke overflater du kan dra over med en mikrofiberklut for å si det sånn. Anonymous poster hash: 3ffe3...c8e
*Nøtta* Skrevet 29. september 2014 #9 Skrevet 29. september 2014 Stilig ja... men ejg tenker med gru på hvor vanskelig det der må være å holde rent! Tenk alt det støvet som vil samle seg under pallene, og ikke minst på overflaten på hver palle?
Love_animals Skrevet 30. september 2014 #10 Skrevet 30. september 2014 Man kan jo støvsuge støvet da. Det gjør jeg, jeg støvsuger støvet i kriker og kroker og den funker fint. Go for it, Hi
MissYou Skrevet 21. oktober 2014 #11 Skrevet 21. oktober 2014 Det er stilig det det har jeg lyst til.
Anonym bruker Skrevet 21. oktober 2014 #12 Skrevet 21. oktober 2014 Det er ikke å anbefale. Du kommer til å ødlegge masse tøy! Pallene er veldig grove i treverket og selv om du maler dem nøye er det masser av fliser som lett setter seg fast i tekstilene. I tillegg er det håpløst å holde rent, både på grunn av alle krikene og krokene og fordi de er så ru. Det er ikke overflater du kan dra over med en mikrofiberklut for å si det sånn. Anonymous poster hash: 3ffe3...c8e Veldig enig med det annie...c8e skriver. Alle flater blir ru, klær henger seg fast. Skal du slipe dem ned så blir det et kjempearbeid. Jeg ville tenkt praktisk, det er spesielt viktig på et rom som vaskerommet. Jeg liker ikke utseendet på det du viser bilder av her, men nå er jo smaken som kjent som baken også Anonymous poster hash: b2afd...d21
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå