Anonym bruker Skrevet 29. september 2014 #1 Skrevet 29. september 2014 Har ikke turt å smake, synes egentlig det ser litt ekkelt ut Anonymous poster hash: a88ad...331
PrinsesseHengepupp Skrevet 29. september 2014 #2 Skrevet 29. september 2014 Kjempegodt sammen med noe, men neppe alene (ikke vondt, bare smakløst). Spiser ikke syltetøy selv, men vet mange sverger til å ha det under syltetøy på skiva/knekkebrød feks. Selv bruker jeg det i bakst, og sammen med feks kanel og nøtter+søtning, eller bare med rømme og søt saft/rødsaus som en dessert.
MarianeA Skrevet 29. september 2014 #3 Skrevet 29. september 2014 Det smaker godt å jeg kan komme til å spise halve boksen om jeg først begynner. Ikke ekkelt i det hele tatt. Kan brukes til pålegg, sammen med syltetøy, frukt eller bær som dessert, i salat og til hva som helst egentlig. Bare smak !
Anonym bruker Skrevet 29. september 2014 #4 Skrevet 29. september 2014 Jeg synes både konsistensen og smaken er ekkel, men nå er ikke jeg noe glad i melke- og osteprodukter i det hele tatt da. Anonymous poster hash: 14b3c...01c
*Nøtta* Skrevet 29. september 2014 #5 Skrevet 29. september 2014 Jeg var som deg- og begynte å smake litt på det sammen med appelsin. Brakk meg nesten fordi jeg synest at konsistensen var ækkel. Smaken er som...mmm... Philadelfiaost? Lukten minner om smaken. Jeg bestemte meg for at jeg SKULLE like dette produktet og fortsatte med appelsin og cottage hver kveld, nå synest jeg det smaker helt greit. Og heromdagen tok jeg meg i å ha lyst på det! Cottage og oppkuttede mandler/nøtter med en liten strime med honning er ogaå et alternativ.
Anonym bruker Skrevet 29. september 2014 #6 Skrevet 29. september 2014 Jeg skal ned noen kilo, og kom over en diett der en halv boks cottage cheese og noen bær er grei mellommåltid og kveldsmat f.eks. Høres jo enkelt og greit ut og spise det, så jeg får nok gi det et forsøk Hi Anonymous poster hash: a88ad...331
Anonym bruker Skrevet 29. september 2014 #7 Skrevet 29. september 2014 Jeg har cottage cheese i omelett og eggerøre Anonymous poster hash: 4fe44...8a5
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå