Anonym bruker Skrevet 28. september 2014 #1 Skrevet 28. september 2014 Veldig vond nakke og skuldre og ekstrem vond spenningshodepine som følge av nakkevondten.. Hva skjer sannsynligvis da? Vil jeg få beskjed om å ta ibux (funker ikke på meg), eller får jeg andre tabletter? Kan man sykmeldes i kort periode pga det? Jeg var i mr i vår pga hyppig migrene/spenningshodepine, og den viste ingenting utenom det vanlige. Det er nakken som er problemet og det er når den er øm og vond at jeg får spenningshodepine Hva tror du? Er det noen vits å hå til legen i det hele tatt? Har forresten 75 G i bryststørrelse, det er vel ikke så gunstig for nakken det heller :/ Anonymous poster hash: 8b6e8...571
Anonym bruker Skrevet 28. september 2014 #2 Skrevet 28. september 2014 Da går du heller til kiropraktor/naprapat eller lignende. Legen kan ikke gjøre stort. Anonymous poster hash: d5810...ffa
Anonym bruker Skrevet 28. september 2014 #3 Skrevet 28. september 2014 Legen kan sykemelde. Men det hjelper ikke i det lange løp. Henvisning til fysio er nok bedre. Anonymous poster hash: efcac...2bd
Anonym bruker Skrevet 28. september 2014 #4 Skrevet 28. september 2014 Fysio har jeg gått til. Han kan ikke forklare nakkeproblemene mine. Legen mener jeg kan ha fibromyalgi, og jeg er utredet for nervesykdommer og andre sykdommer. Jeg er visst frisk, men sliter med vondter og en fibromyalgidiagnose vil uansett ikke hjelpe mot smertene. Takk for svar, jeg skal ringe kiropraktor i morgen Anonymous poster hash: 8b6e8...571
Anonym bruker Skrevet 28. september 2014 #5 Skrevet 28. september 2014 Fysio har jeg gått til. Han kan ikke forklare nakkeproblemene mine. Legen mener jeg kan ha fibromyalgi, og jeg er utredet for nervesykdommer og andre sykdommer. Jeg er visst frisk, men sliter med vondter og en fibromyalgidiagnose vil uansett ikke hjelpe mot smertene. Takk for svar, jeg skal ringe kiropraktor i morgen Anonymous poster hash: 8b6e8...571 Jeg anbefaler også kiropraktor. Han kan også skrive sykemelding om du har behov for det Anonymous poster hash: cd890...d26
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå