Anonym bruker Skrevet 28. september 2014 #1 Skrevet 28. september 2014 Min lille på 2 mnd har ikke hatt noen økedøgn, og det kan jeg ikke huske at storesøster hadde heller i løpet av 8 mnd med amming. Virker som det bare øker jevnt hele tiden. Flere? Anonymous poster hash: cbc92...b48
LittLykkelig Skrevet 28. september 2014 #2 Skrevet 28. september 2014 Hadde det med første, men tror det var pga jeg brukte skjold hele tiden. Lillebror åt godt hele veien, trengte ikke økedøgn. Men da brukte jeg ikke skjold og hadde mye mer melk. Mulig det har noe med om man har mye eller lite melk å gjøre?
Mrs. Kaizer Skrevet 28. september 2014 #3 Skrevet 28. september 2014 Har ammet 4 barn og kan ikke huske jeg har hatt et eneste økedøgn med noen av de. Jeg hadde mye melk og de spiste som regel bare fra en pupp hvert måltid når de var bittesmå. Tok begge puppene når de ble større, eneste økingen jeg merka. Hendte jo selvfølgelig at de ville ha mat litt oftere enn vanlig, men bare et måltid eller to innimellom, så jeg så ikke på det som økedøgn.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå