Gå til innhold

Jeg er litt bekymret (blod i urin)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er litt bekymret for min sønn på 8 år. Det ble funnet litt blod i urinen hans ved en urinprøve tatt for å avdekke urinveisinfeksjon.

Symptomer:

Har klaget over stikking i tissen i blandt

Magesmerter

Kvalme (ofte i det siste)

Hodepine

Legen sa at det var høyst trolig ikke snakk om noen urinveisinfeksjon, da han ikke har hyppig vannlating, men tvert imot tisser sjeldent/lite. Han mente at blodet kunne stamme fra "tuppen" da han mente at han hadde litt trang forhud (tissen ble undersøkt) Men jeg tror da gutten min ville ha kjennt det dersom det var sår/rift der, det ville vel ha svidd?

Jeg skal ta en ny prøve av han i kommende uke, dersom det fortsatt er blod i urinen så har jeg lyst til å kreve at dette blir ordentlig undersøkt.

Noen som har peiling?

Anonymous poster hash: acde3...971
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg er litt bekymret for min sønn på 8 år. Det ble funnet litt blod i urinen hans ved en urinprøve tatt for å avdekke urinveisinfeksjon.

Symptomer:

Magesmerter

Hodepine

Legen sa at det var høyst trolig ikke snakk om noen urinveisinfeksjon, da han ikke har hyppig vannlating, men tvert imot tisser sjeldent/lite. Han mente at blodet kunne stamme fra "tuppen" da han mente at han hadde litt trang forhud (tissen ble undersøkt) Men jeg tror da gutten min ville ha kjennt det dersom det var sår/rift der, det ville vel ha svidd?

Jeg skal ta en ny prøve av han i kommende uke, dersom det fortsatt er blod i urinen så har jeg lyst til å kreve at dette blir ordentlig undersøkt.

Noen som har peiling?

huff så ekkelt. Har ikke peiling altså.. men høyst ssnnsynlig er det ikke noe alvorlig hos en så liten gutt... jeg hadde også krevd at det ble ordentlig undersøkt. Ikke gi deg uten! Masse lykke til <3

Anonymous poster hash: 932e1...746

Skrevet

jeg og tisser mye blod,trenger ikke bli hysterisk for det, har aldri feilet meg noe

Anonymous poster hash: b7ca6...86b
Skrevet

Symptomer:

Magesmerter

Hodepine

Noen som har peiling?

Men hvis dere tok uvi prøve så måtte vel den gi utslag enten ja eller nei ? Litt rart at legen sier høyst trolig ikke er snakk om, ble prøven sendt til dyrkning feks ? Man kan fint gå med uvi uten å ha mange symptomer og går man får lenge uten behandling kan man faktisk få både blod i urin, kvalme og hodepine.... Min erfaring er at gutter med uvi blir ikke tatt seriøst fordi det liksom er så sjelden de får det...😏😊

Anonymous poster hash: c83dd...d63

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...