Anonym bruker Skrevet 28. september 2014 #1 Skrevet 28. september 2014 Synes min er lang, men så lenge mannen min ikke merker den så gjør det jo ingenting, men lurer på hva som er vanlig? Anonymous poster hash: b403b...859
Anonym bruker Skrevet 28. september 2014 #2 Skrevet 28. september 2014 Jeg merker den ikke, så vet ikke. Er singel og har ikke noe sex så jeg aner virkelig ikke Anonymous poster hash: b7403...e77
Anonym bruker Skrevet 28. september 2014 #3 Skrevet 28. september 2014 Jeg merker den selv heller ikke, men sjekker av og til etter mens at den er på plass. hi Anonymous poster hash: b403b...859
Anonym bruker Skrevet 28. september 2014 #4 Skrevet 28. september 2014 Ingen som vet? Anonymous poster hash: b403b...859
Anonym bruker Skrevet 28. september 2014 #5 Skrevet 28. september 2014 Min er visst veldig kort, men jeg vet ikke hvor kort. Jeg kjenner den ikke selv, men mannen gjør det. Måtte gå til gynekologen for å klippe de så korte som overhodet mulig. Mannen kjenner de fremdeles, er visse stillinger som ikke går fordi de stikker ham. Tror det er fordi jeg er litt kort nedentil... Anonymous poster hash: 3d7c1...1ad
Anonym bruker Skrevet 28. september 2014 #6 Skrevet 28. september 2014 Jeg har lest at det er større sjanse for at mannen merker trådene bedre om de er helt korte enn om de er litt lenger. Ikke vet jeg.. hi Anonymous poster hash: b403b...859
Anonym bruker Skrevet 28. september 2014 #7 Skrevet 28. september 2014 Jeg har 3 cm lange tråder på mine, og det er det de fleste gynekologene på jobben min klipper dem til. Det blir gjerne sånn fordi den skal være enkel for fastlegen å finne og fjerne. Har ingen problemer under sexlivet her, mannen min merker ingenting men han er muligens litt under gjennomsnittet stor. Hadde prøvd med 3 cm, om det oppleves ubehag så kanskje klippe av 1 cm? Om det fremdeles er sjenerende så kan jo alternativ prevensjon være aktuelt, f eks p-stav? Men jeg er hvert fall kjempefornøyd med hormonspiralen min, null blødninger og null hormonsvinginger Anonymous poster hash: effd4...b74
Anonym bruker Skrevet 28. september 2014 #8 Skrevet 28. september 2014 2cm. Hverken jeg eller mannen har sjangs til å kjenne de! Anonymous poster hash: 2ddf2...031
Jenny251210 Skrevet 28. september 2014 #9 Skrevet 28. september 2014 Jeg har lest at det er større sjanse for at mannen merker trådene bedre om de er helt korte enn om de er litt lenger. Ikke vet jeg.. hi Anonymous poster hash: b403b...859 Ja, det sa min gyn og. Når de er litt lenger legger de seg inntil isteden for å stikke ut så mannen kjenner de.
Anonym bruker Skrevet 28. september 2014 #10 Skrevet 28. september 2014 Jeg har 3 cm lange tråder på mine, og det er det de fleste gynekologene på jobben min klipper dem til. Det blir gjerne sånn fordi den skal være enkel for fastlegen å finne og fjerne. Har ingen problemer under sexlivet her, mannen min merker ingenting men han er muligens litt under gjennomsnittet stor. Hadde prøvd med 3 cm, om det oppleves ubehag så kanskje klippe av 1 cm? Om det fremdeles er sjenerende så kan jo alternativ prevensjon være aktuelt, f eks p-stav? Men jeg er hvert fall kjempefornøyd med hormonspiralen min, null blødninger og null hormonsvinginger Anonymous poster hash: effd4...b74 Det er vel ca 3 cm mine er også, og vi er begge fornøyde så skal ikke klippe de. Bare lurte på om det var vanlig med såpass lange. For jeg finne de lett når jeg kjenner etter. hi Anonymous poster hash: b403b...859
Anonym bruker Skrevet 28. september 2014 #11 Skrevet 28. september 2014 Jeg har 3 cm lange tråder på mine, og det er det de fleste gynekologene på jobben min klipper dem til. Det blir gjerne sånn fordi den skal være enkel for fastlegen å finne og fjerne. Har ingen problemer under sexlivet her, mannen min merker ingenting men han er muligens litt under gjennomsnittet stor. Hadde prøvd med 3 cm, om det oppleves ubehag så kanskje klippe av 1 cm? Om det fremdeles er sjenerende så kan jo alternativ prevensjon være aktuelt, f eks p-stav? Men jeg er hvert fall kjempefornøyd med hormonspiralen min, null blødninger og null hormonsvinginger Anonymous poster hash: effd4...b74 Det er vel ca 3 cm mine er også, og vi er begge fornøyde så skal ikke klippe de. Bare lurte på om det var vanlig med såpass lange. For jeg finne de lett når jeg kjenner etter. hi Anonymous poster hash: b403b...859 Helt standard lengde Anonymous poster hash: effd4...b74
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå