Anonym bruker Skrevet 28. september 2014 #1 Skrevet 28. september 2014 Hun bor to timer unna oss. HVER gang jeg spør om hjelp, kommer hun. I morgen kommer hun å skal være hele uka, pga at jeg har skoleuke/praksisuke, pluss at jeg har to foreldremøter jeg bør dra på. Jeg er gravid, og husarbeid har vært nedprioritert, pga dårlig form, og dette stresset meg veldig for ønsker at det skal se greit ut her spesielt når hun kommer. Men hun hjelper til å ønsker å gjøre husarbeid når hun er her. Anonymous poster hash: 95978...d13
Anonym bruker Skrevet 28. september 2014 #2 Skrevet 28. september 2014 Lag en deilig middag til henne og kjøp henne en fin ting som du vet at hun kommer til å like : ) Anonymous poster hash: d85f1...003
Anonym bruker Skrevet 29. september 2014 #3 Skrevet 29. september 2014 Herregud, så fantastisk med en sånn svigermor <3 kjøp henne en fin presang og et fint kort der du skriver noen ord om hvor mye du setter pris på henne. Og gjør ekstra stas på henne når hun har bursdag eller det er noe annet fint som skjer i livet hennes Misunner deg en sånn svigermor altså Anonymous poster hash: 54f8d...90a
Elskerhøsten2014 Skrevet 29. september 2014 #4 Skrevet 29. september 2014 Middag og blomster vil hun sikkert sette pris på så heldig du er som har en slik svigermor
amandine Skrevet 29. september 2014 #5 Skrevet 29. september 2014 Jeg har en slik svigermor som din. Jeg kjøpte en femårsdagbok https://www.google.no/search?q=femårsdagbok&sa=X&biw=1043&bih=505&tbm=isch&tbo=u&source=univ&ei=SP4oVJq8 til henne og laget en fin inskripsjon i den hvor jeg fortalte henne akkurat hvor mye hun betyr for meg. Det ble veldig personlig, ingen andre ser det, ikke engang min mann vet om gaven. Hun noterer bitte litt av hverdagens gleder og koser seg med det. Nå har hun snart skrevet den ut, så jeg må kjøpe ny:-) De fineste, synes jeg, får du på ARK-bokhandelen, de har noen svenske håndinnbundne til ca 150 kroner.
Anonym bruker Skrevet 29. september 2014 #6 Skrevet 29. september 2014 Vil du at det skal være noe hun får nå når hun kommer, eller noe dere kan gjøre/glede dere til sammen? Hva med en spadag for dere to når mageboeren er født?En fin og spesiell "minnebok" med bilder av ulike situasjoner med henne, deg, mannen, ungene ol. Fyll på med dikt, ordtak, personlige skriblerier. La noen av sidene stå tomme slik at hun kan fylle i med sitater, bilder, minner ol selv. Kan ofte være vanskelig å finne personlige gaver til "de som har alt". Misunner deg en sånn svigermor ja, selv har jeg et svigermonster dessverre. Anonymous poster hash: 56559...f6d
Anonym bruker Skrevet 29. september 2014 #7 Skrevet 29. september 2014 Si det? Anonymous poster hash: 6d2e8...602
Anonym bruker Skrevet 29. september 2014 #8 Skrevet 29. september 2014 Jeg har og sånne svigerforeldre, probemet er at de jo er i en alder hvor de kan kjøpe seg alt de trenger. Så her blir det ofte teaterbiletter, gavekort på middag, spa eller blomster. Vet de setter pris på det, og det trenger ikke være så mye heller, tror det er mer det at vi viser at de betyr noe for oss. Anonymous poster hash: eed14...d1d
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå