Gå til innhold

Når barna SKRIKER i trass

Anbefalte innlegg

Skrevet

og man bor i et tettbebygd nabolag ..

Den siste tiden har barna (6 og 3) virkelige hatt sine raptuser! Med en gang vi kommer inn døra, starter minsten og surve/skrike pga at han forlanger at vi skal kle av jakke og sko. Noe han fint klarer selv. Da starter så klart eldstemann med noe også ..

Eldstemann kan holde på i et par timer med å kaste ting rundt seg, irritere minstemann noe grådig så han setter i gang et evinglangt hyl.

Han (6 åringen) er ikke illsint i disse to timene, men holder trassen gående en GOD stund!

Vi bor i et tettbebygd strøk, hvor naboene er ute hele tiden. Den siste tiden har altså ungene oppført seg som apekatter ofte .. vi foreldre prøver å oppføre oss bra, men vi skriker til noen ganger vi også.

Jeg tenker på naboene.. hva tror de om oss? redd for en bekymringsmelding snart ,, selv om jeg vet at alt er ok innendørs, kan det jo høres verre ut. Vi kjenner ikke naboene veldig godt, men er på talefot og alle er venner. 

Men så tenker jeg også, de har da og har hatt unger selv og vet hvordan det kan være i perioder?

Anonymous poster hash: 8443a...876
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tett her og- i rekkehus. Har en ekstremt trassig treåring, og skriking forekommer fra både den ene og den andre her innimellom. Er ikke videre bekymrer. Folk får tenke det de vil. Tror det skal mer til for en bekymringsmelding altså. Men jeg prøver å ikke skrike altså, men noen ganger koker det bare over, rett og slett.

Anonymous poster hash: b9a59...b1d

Skrevet

Vi har noen naboer som har dukket opp på døra et par ganger og insinuert at mannen slår oss for de har hørt noe rop og hyl mens de har stått rett utenfor døra/vinduet vårt. Sannheten er jo at vi bare leker og herjer/ungen trasser/ jeg og mannen diskuterer. Jeg har sagt det flere ganger til dem at alt er bra med oss, men det ville vel man sagt om det ikke var sant også.. De får nå bare tro hva de vil egentlig. Jeg får ikke gjort så veldig mye med det egentlig! Om de sender en bekymringsmelding pga litt skrik og rop.. Ja, da syns jeg det er gått for langt! Alt for lite å "anklage" noen for noe med. 

Anonymous poster hash: 871be...070
Skrevet

Skrikes her også. Jeg bryr meg ikke så mye om hva naboene tror.

Anonymous poster hash: be6dd...a59

Skrevet

Jeg har faktisk snakket med naboene om dette jeg, å de har full forståelse for at det er trass på gang. Sa til datteren min en gang at hun måtte gå på rommet sitt til hun hadde roet seg. Hun satt og ropte hjelp, så høyt hun kunne!:o. Det var i sommer når det var veldig varmt, men jeg var nødt til og lukke alle vinduer og dører. Hørtes ikke bra ut. :P

Anonymous poster hash: ece0e...dbf

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...