Gå til innhold

Hvordan er name it-ulla?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ser de har både tykk og tynn ull. Hvordan er kvaliteten?

Anonymous poster hash: c0403...25f

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Heilt grei etter mi erfaring. Kan berre uttale meg om den tynne.

Skrevet

Har heldress i ull fra name it, veldig fornøyd med den. Hadde også et par strømpebukser i ull i de minste størrelsene fra name it, og en tjukk body derfra, ikke så fornøyd med det. Krympa fort. Så litt delte erfaringer. Men tenker at undertøy, ikke så bra, yttertøy bra. :)

Anonymous poster hash: f5a2a...b02

Skrevet

Har gode erfaringer med ullen fra name-it. Både tynne og tykke bodyer, og tykke ullgensere har vært helt supre!

Skrevet

Vi har hatt noen stilongser fra name it som ble utslitt og stygge veldig fort. Etter det har vi unngått ull derfra.

Anonymous poster hash: 7ae2f...ecd

Skrevet

sokker og strømpebukser derfra nupper fort hos oss.

Skrevet

Synes kvaliteten er ok. Men den krympet fort..

Anonymous poster hash: 12b66...0d9
Skrevet

veldig fornøyd,selvom jeg fortrekker Janus og nøstebarn

Skrevet

Jeg har dårlig erfaring med den tynne ulla derfra, ble fortere hull enn andre merker vi har prøvd. Jeg er veldig fornøyd med strømpebukser og sokker. Hun over her skriver at de nupper, og de nupper litt, men ikke så mye som mange andre vi har prøvd. Så slik sett så er jeg veldig fornøyd med dem. Ellers har jeg god erfaring med strikkedressen derfra, den holdt seg fin og skal gå videre til nestemann :)

Anonymous poster hash: 4a541...5a4
Skrevet

De joggebuksene i tykk ull er i hvert fall supergode og kan anbefales! Ellers er den tynne ulla litt tynn, men passer godt til min varme femåring.

Anonymous poster hash: cfc95...04c

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...