Gå til innhold

Hva skal dere i høstferien?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Lurer på å bestille billetter til København eller London for noen dager. Hadde vært kjekt å finne på noe mer enn å bare være hjemme.

Hva skal dere?

Anonymous poster hash: cb4b5...77d
Videoannonse
Annonse
Skrevet

På fjellet, hyttetur.

Anonymous poster hash: bcbb2...d6f
Skrevet

Høres herlig ut :) Svigers har hytte, men den er opptatt hele neste uke så da må vi finne på noe annet :P

HI

Skrevet

Har barnefri da barna er hos sin far hele denne høstferien. Så jobber jeg ikke per i dag, så har egentlig ikke peiling. Penger har jeg, lyst å komme meg litt bort, men ingen å reise med da ingen har fri eller har barn. Hmmm...har hytta også, ordne litt i huset...

Helgene tilbringes med kjæresten <3 <3

Anonymous poster hash: 11e76...7f8
Skrevet

Hvilken høstferie.....? Har ikke ferie jeg...

Anonymous poster hash: 4308f...9a7
Skrevet

Jobber. Skulle gjerne hatt fri, men de dagene brukes på sommeren, i julen og litt i påsken.

Anonymous poster hash: 003be...1e7
Skrevet

Det har Jeg ikke hatt siden vgs

Anonymous poster hash: 50f94...f79

Skrevet

Hvilken høstferie.....? Har ikke ferie jeg...

Anonymous poster hash: 4308f...9a7

Det er ikke så uvanlig at vi som har skolebarn sparer noen feriedager til deres høstferie da.... Vi tar ferie fra lunsjtid onsdag og drar på fjellet frem til søndag :)

Anonymous poster hash: bcbb2...d6f

Skrevet

Vi skal 1 dag på jakt hele familien, så skal vi besøke søsteren min og familien en dag eller to og kose oss masse hjemme!! Gleder meg til late dager med familien!!

Anonymous poster hash: e5bb9...888

Skrevet

Jeg og mannen drar til København et par dager. Barna skal være hos besteforeldrene sine. Resten av ferien blir å kose seg med barna hjemme.

Anonymous poster hash: 82ebd...b88

Skrevet

Har MASSE avspasering så jeg kan ta fri hele uken. Høres ut som mange har trivelige planer :) Kanskje Danskebåten til København hadde vært noe?

HI

Skrevet

En uke i Tyrkia. 😎

Anonymous poster hash: ca6d4...088

Skrevet

Hvilken høstferie.....? Har ikke ferie jeg... Anonymous poster hash: 4308f...9a7

Hvorfor svarer du på tråden da??

Anonymous poster hash: b7faf...7cb

Skrevet

Det blir rolig. Sove lenge, gå i pysjen til lunsj, besøk, leke og kose oss om kvelden :)

Skrevet

Jobber. Skulle gjerne hatt fri, men de dagene brukes på sommeren, i julen og litt i påsken.

Ungene får 3 dager hos besteforeldrene og så tar jeg foresten avspasering på fredagen så ungene skal bare en dag på SFO.

Skrevet

Cruise til Kiel :)

Anonymous poster hash: f74bd...c2d

Skrevet

Cruise til Kiel på oss og ☺

Anonymous poster hash: 06a3d...49e

Skrevet

Disneyland, Paris

Anonymous poster hash: 8fe4c...9f3
Skrevet

Jobber. Mannen har tatt med ungene på ferie til svigers.

Anonymous poster hash: 7e584...e7f

Skrevet

Hjem til mamma og pappa, er over 30, men er like stas ennå:) Da blir middagen satt på bordet, klæra vasket og pappa står opp med ungene. Treffe venner og kose oss masse. Ungene elsker å være hos besteforeldrene, masse som skjer. Eneste kjedelige er å skulle kjøre bil i 8 timer.

Anonymous poster hash: 0ef6f...bd9

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...