Anonym bruker Skrevet 28. september 2014 #1 Skrevet 28. september 2014 Hei. Vi skal pusse opp litt og få en ny stil i hjemmet. Har sett en del på nett, og har forelsket meg i fargekombinasjonen hvitt, grått og gult. Eks gul taklampe, et par puter (og gråe/hvite) et par pyntegjenstander eller grå og gule bilder/bilderammer. Jeg er helt håpløs på dette med interiør. Derfor lurer jeg på om dette er "ut" nå? Eller er det noe som funker? Anonymous poster hash: 9e251...4f6
Anonym bruker Skrevet 28. september 2014 #2 Skrevet 28. september 2014 Næææh.... Jeg vet ikke? Hørtes litt merkelig ut, men ser kanskje bedre ut i livet. Tenker at det kan bli litt blast Anonymous poster hash: 0d760...8ed
Anonym bruker Skrevet 28. september 2014 #3 Skrevet 28. september 2014 Syns det var veldig stilig med innslag av gult. Nå har vi grått, svart og hvitt. Det er kjedelig synes jeg. Men du verden så lite jeg kan om interiør. Noen som har hatt interiørkonsulenter hos seg? HI Anonymous poster hash: 9e251...4f6
Anonym bruker Skrevet 28. september 2014 #4 Skrevet 28. september 2014 Hvitt gult grått er jo kjempefint, men litt 2012/3.. Kan anbefale nettbutikken room21 som inspirasjon. De er ganske oppdatert! Anonymous poster hash: 28573...8e1
DaenerysStorm Skrevet 28. september 2014 #5 Skrevet 28. september 2014 Hvitt gult grått er jo kjempefint, men litt 2012/3.. Kan anbefale nettbutikken room21 som inspirasjon. De er ganske oppdatert! Anonymous poster hash: 28573...8e1 Pusser du opp årlig du eller? Syns det høres stilig ut, er glad i nøytrale farger på store ting som vegger og skap og heller piffe opp med farger på detaljer
Anonym bruker Skrevet 28. september 2014 #6 Skrevet 28. september 2014 Hun spurte jo om det var "ut", det var derfor svarte jeg som jeg gjorde. Hvis man ønsker å være oppdatert er det jo nettopp tilbehøret som avgjør - særlig når man holder resten av interiøret nøytralt.. Anonymous poster hash: 28573...8e1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå