Gå til innhold

når legger du barnet?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva gjør dere om barnet på 3 år sover ca 20 minutter i bilen?

Legger dere barnet til vanlig tid eller legger dere barnet senare da?

Han sov i 16.00 tiden.

Han virker aldri så veldig trøtt når vi legger han så vanskelig å se når jeg burde legge han.

Han må opp halv 7 hver morgen derfor pleier vi å legge han 19.00,men ble usikker om det er for tidlig når han har sovet litt på dagtid.

 

Anonymous poster hash: 07b5c...7fd

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg legger min 17.45 - 18.00. Hun sover til ca 07.00

Hun sover 2 timer på dagtid også, i barnehagen ca 1,5 t. 

Det hender hun etter en lang dag på besøk osv i helger, sovner i vognen på vei hjem. Da vekker jeg henne før vi kommer helt hjem, Da er klokka gjerne 17 når hun sovner, så da lar jeg henne sove max 30 minutter. Legger henne da ca 18.30, 

Skrevet

Min på 3 sov i 20 min i bilen i dag, la henne til vanlig tid 18.45, var sovnet før 19. Rutinene sitter i kroppen fordeom virker det som :)

 

Anonymous poster hash: 2ff4f...a99

Skrevet

ble til at jeg la han 19.30 å har ikke hørt en lyd fra soverommet enda hvertfall.



Anonymous poster hash: 07b5c...7fd

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...