Gå til innhold

Trondheim lekeland... Er det virkelig gratis?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ser at det står det er gratis inngang på hiv o hoi på Sirkus Shopping i (hele?) oktober. Står som en reklameannonser på sirkus shopping sine hjemmesider. Går ikke an å trykke på annonsen for videre informasjon, og står ingen ting på nettsidene deres. Når noe virker til å være for godt til å være sant så er det som regel ikke det... Lurer på hva som er haka. Noen som vet?

Anonymous poster hash: 57380...9e1

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Sikkert første 15 min el noe.

Men er gratis for de under 2 år tror jeg det er

Skrevet

Sikkert første 15 min el noe.

Men er gratis for de under 2 år tror jeg det er

Kunne gjerne tenkt meg å vite det litt mer eksakt når det står så generelt. Tenker som deg, er sikkert noe sånt. Men hadde vært fint om det var helt gratis...

Skrevet

så den jeg også. Står jo at det er gratis, så da er det jo gratis - var jo reklame i avisa :-) da må det være gratis, ellers blir det villedende markedsføring

Skrevet

så den jeg også. Står jo at det er gratis, så da er det jo gratis - var jo reklame i avisa :-) da må det være gratis, ellers blir det villedende markedsføring

Jeg vet! Er jo så merkelig. De kan jo ikke bli tatt for villedende markedsføring før folk gjøres oppmerksom på at det er haker ved det hele slik at det ikke er gratis likevel... De må jo tjene noe penger i oktober også? Ser for meg at det er snakk om et visst klokkeslett det er gratis (eks Kl 10-14 hverdager....), for visse aldersgrupper, de første minuttene eller timen som er gratis, eller feks krav om å kjøpe mat... Helt gratis en hel mnd hadde jo vært fantastisk da :-)

Skrevet

blir nok litt lekeland i høstmørket, ja :-)

Skrevet

mener å ha hørt på radio at det er gratis i en kampanjeperiode fordi Sirkus Shopping fyller 2 år

Anonymous poster hash: 28ad1...2c9

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...