LittLykkelig Skrevet 28. september 2014 #1 Skrevet 28. september 2014 Jeg tenker at de første skrittene eller stegene er når barnet har god balanse og tar noen skritt på egen hånd? Min er 13 mnd straks og halvveis springer rundt møbler. Han kan også ta noen skritt fra bordet til meg, men da løper han nærmest eller tipper seg fremover. Føler ikke det teller? Men søstra mi sa det er de første skrittene.. Han kan ikke stå alene lenge av gangen og reiser seg enda ikke i stående uten støtte. Hva tenker dere?
☆☆☆ Skrevet 28. september 2014 #2 Skrevet 28. september 2014 Hadde aldri denne problemstillinga, eldste gjekk langs møblar frå 8-13 mnd. Då ho sleppte seg var ho stødig frå første stund. Men eg tenker at så lenge han faktisk tek nokre steg utan å halde seg må det telle med. I den grad datoen for milepælane faktisk betyr noko.
Tipp topp Skrevet 28. september 2014 #3 Skrevet 28. september 2014 Første skritt vil jeg si at er første skritt uten at noen holder, så er enig med fin søster. Er imidlertid stor forskjell på å kunne gå og ha tatt sine første skritt.
Anonym bruker Skrevet 28. september 2014 #4 Skrevet 28. september 2014 Da han etter å ha gått en del rundt og bortover møblene slapp seg og gikk alene utover på stuegulvet, regnet jeg det som hans første skritt. Altså de han tar uten å holde seg i noe. Anonymous poster hash: 09e7e...0ba
Gjest Turid87 Skrevet 28. september 2014 #5 Skrevet 28. september 2014 Første skritt er uten å holde seg, samme hvor fort/ustødig, mener jeg. Her tok det 6 uker fra første skritt til hun sluttet å krabbe og gikk istedet (9 mnd gammel). Etter de første skrittene gikk hun ikke hver dag heller..
*Miss Flua* Skrevet 28. september 2014 #6 Skrevet 28. september 2014 Enig med din søster Min tok sine første skritt alene da han var 11 mnd, men gikk ikke ordentlig før han var 13mnd.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå