Anonym bruker Skrevet 28. september 2014 #1 Skrevet 28. september 2014 Til en person som stod med veldig nær (ikke kjæreste, men veldig glad i). Hvilken sang passer? Lurer på Tir na noir eller Liten fuggel (begge Vamp), Song Bird (Eva Cassidy), eller noe helt annet? Takknemlig for innspill. Anonymous poster hash: 6f394...165
Anonym bruker Skrevet 28. september 2014 #2 Skrevet 28. september 2014 De pårørende har vel noe de skulle ha sagt? De har vel ønsker om solosang/hvilken sang? Fungerer ikke helt slik at du vare bestemmer at du vil synge i en begravelse, selv om du er aldri så nær venn. Det er avdødes aller nærmeste familie som bestemmer... Anonymous poster hash: 12b91...442
Anonym bruker Skrevet 28. september 2014 #3 Skrevet 28. september 2014 Vi hadde 2 stk som sang i begravelsen til min mor. Ene sangen bestemte jeg, den andre var en forespørsel som jeg sa meg enig i. Du står altså ikke helt fritt, og jeg tror presten også må gi klarsignal til hva som er greit i kirka. Men regner med du vet hva du har å forholde deg til? Foreslår iallefall Eg Ser eller Skyfri Himmel av Bjørn Eidsvåg Anonymous poster hash: 1f31b...884
Anonym bruker Skrevet 28. september 2014 #4 Skrevet 28. september 2014 Songbird??? Ble sunget i bryllupet til venninna mi. Ingen begravelsessang!! Anonymous poster hash: 1d1ea...6e5
Anonym bruker Skrevet 29. september 2014 #5 Skrevet 29. september 2014 Songbird??? Ble sunget i bryllupet til venninna mi. Ingen begravelsessang!! Anonymous poster hash: 1d1ea...6e5 Hvorfor så himmelfallen? Klart man kan synge denne i en begravelse, selv om "alle" synger denne i bryllup. Og alle tre sangene jeg nevner er selvsagt godkjent av de som skal godkjenne. Flere som har innspill? Både på de tre jeg har nevnt, og andre fine (de to av Bjørn Eidsvåg som nevnes er jo kjempefine) Anonymous poster hash: 6f394...165
Anonym bruker Skrevet 29. september 2014 #6 Skrevet 29. september 2014 Av de du har foreslått liker jeg Tir na Noir. Noen flere forslag: Anonymous poster hash: 1f31b...884
Anonym bruker Skrevet 29. september 2014 #7 Skrevet 29. september 2014 "Gje meg handa di ven" er nydelig og passer fint i begravelse. Trist å høre at noen som står deg nær har gått bort. Sender deg en klem Anonymous poster hash: 56365...f9d
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå